پدر ۳ شهید دفاع مقدس امروز به خاک سپرده می شود

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” پدر ۳ شهید دفاع مقدس امروز به خاک سپرده می شود ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

استان همدان |امام خمینی

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز استان همدان ؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با اعلام این خبر افزود: قربانعلی عسگری پدر شهیدان «رجبعلی، اسماعیل و محمد عسگری» دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مجید صفدریان با اشاره به خبر فوت پدر این شهیدان اظهار داشت: مرحوم حاج «قربانعلی عسگری» پدر شهیدان «رجبعلی، اسماعیل و محمد عسگری» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت.

وی گفت: با اشاره به نقش پدران شهدا در تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت، گفت: از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم انگیز است.

صفدریان خاطرنشان کرد: همچنین مراسم ختمی در ساعت ۱۵:۳۰ امروز در مصلی امام خمینی برگزار خواهد شد.

به گزارش بیگ نیوز استان همدان؛ شهید «رجبعلی عسگری» با عضویت رسمی سپاه سال ۱۳۶۰ در سرپل ذهاب، شهید «محمدعلی عسگری» در سن ۱۹ سالگی با عضویت بسیجی و در سال ۱۳۶۵ در ام الرصاص و شهید «اسماعیل عسگری» با عضویت رسمی سپاه در سن ۲۱ سالگی و در سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی فاو، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

46

خروج از نسخه موبایل