پایان سفر کیم به روسیه بعد از بازدید از خط تولید جنگنده

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” farsnews.ir ” در مورد مقاله ” پایان سفر کیم به روسیه بعد از بازدید از خط تولید جنگنده ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین بیگ نیوز، رسانه‌های روسی امروز (جمعه) از بازدید «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی کارخانه تولید هواپیماهای نظامی روسیه در شهر «کومسومولسک-ان-آمور» خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، رهبر کره شمالی در ادامه سفر خود به روسیه، از کارخانه تولید جنگنده‌های سوخو-۳۵، سوخو-۵۷ و همچنین هواپیماهای سوخو سوپرجت-۱۰۰ بازدید کرد.

در این بازدید «دنیس مانتورف» معاون نخست‌وزیر روسیه که کیم را همراهی می‌کرد، گفت: «مسکو چشم‌اندازی برای همکاری با کره شمالی در زمینه تولید هواپیما می‌بیند».

طبق این گزارش، سفر رهبر کره شمالی به روسیه و دیدار با مقامات این کشور امروز (جمعه) به پایان رسید و او از شهر کومسومولسک با قطار زره‌پوش خود به کشورش بازگشت.

کیم حین سفر خود به روسیه گفته بود که سفرش به این کشور، نمود آشکاری است از اینکه پیونگ‌یانگ اهمیت راهبردی روابط دوجانبه با مسکو را در اولویت خود قرار داده است.

رهبر کره شمالی در ادامه طی دیدار با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه، از او دعوت کرد که در زمان مناسب به کشورش سفر کند و پوتین نیز این دعوت را پذیرفت.

پیش از این نیز «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا مدعی شد که دولت روسیه از کره شمالی کمک نظامی برای جنگ اوکراین درخواست کرده است.  (جزئیات بیشتر)

 

تولید |روسیه

تولید |روسیه

تولید |روسیه

تولید |روسیه

 

پایان پیام/م




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا