ویژه برنامه های اربعین حسینی در متروی تهران

عکس |قرآن

شرکت بهره برداری مترو تهران به مناسبت اربعین حسینی برنامه های ویژه ای را در ایستگاه های مترو تهران برگزار می کند.

به گزارش بیگ نیوز ، فرنوش نوبخت ضمن تسلیت به مناسبت چهلمین سالگرد امام حسین (ع) ، از اجرای ویژه برنامه های فرهنگی در مترو تهران خبر داد و گفت: این ویژه برنامه ها با هدف گسترش شعائر حسینی و گرامیداشت چهلمین سالگرد سید و سالار شهیدان در ورودی “. با پیش بینی ورق حضرت ولی عصر (عج) در قالب موکب عزاداران حسینی توسط معاون امور اجتماعی و فرهنگی وزیر بهره برداری شرکت بهره برداری مترو برگزار می شود.
مدیر کل شرکت بهره برداری مترو در تهران و حومه اظهار داشت: برنامه های مختلفی از جمله قرائت قرآن و صلوات ، خواندن پرده و پخش با موضوع اربعین حسینی ، برپایی غرفه ویژه کودکان و اهدای بسته های فرهنگی و یک مرکز مشاوره مذهبی به منظور پاسخگویی به سوالات و شبهات شرعی از 28 تا 29 اکتبر 1999 با همکاری و مشارکت موسسه وفاق سبز علوی اجرا می شود. همچنین غرفه ای با محصولات فرهنگی شامل بروشور ، کتاب در مورد فرهنگ عاشورا و اربعین حسینی و لوح های فشرده آموزشی و سخنرانی در سه ایستگاه امام حسین (ع) ، دروازه دولت و میدان شهدا با مشارکت موسسه فرهنگی هنری منتظران مترو تهران منجی آزاد واقع شده است.
نوبخت با اشاره به ایجاد فضا در ایستگاه های مترو اظهار داشت: برای ایجاد فضای بصری مناسب ایام اربعین حسینی ، نمایشگاه های عکس و پوسترها در معابر فرهنگی مترو با عنوان “جنون روایت” ، “مسیر ابدی »و« کودکان اربعین »« در معرض دید مسافران زیرزمینی شهر قرار دارد.

بر اساس گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو در تهران و حومه ، وی سرانجام از تهیه و تولید محتوای صوتی در قالب پادکست رادیویی توسط معاون امور اجتماعی و فرهنگی کلانشهرهای تهران و حومه خبر داد. و گفت: از رادیو مترو ، محتوای مربوط به اربعین حسینی در کلیه ایستگاه های مترو تهران تهیه و تولید و پخش شده است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل