وونگ کار وای پس از ۱۰ سال به سینما برمی‌گردد

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” وونگ کار وای پس از ۱۰ سال به سینما برمی‌گردد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش بیگ نیوز -سال گذشته وونگ کار وای مجموعه تلویزیونی «شکوفه‌ها» را در چین به نمایش درآورد. این برنامه ۳۰ قسمتی که هر قسمت حدود ۵۰ دقیقه بود، در مجموع حدود ۲۵ ساعت تلویزیون را دربرگرفت.

این در حالی بود که ۵ سال پیش اعلام شده بود «شکوفه‌ها» فیلم بعدی وونگ خواهد بود، اما بعد وی آن را به یک سریال تلویزیونی در ستایش شانگهای بدل کرد. این مجموعه اقتباسی از رمان جین یوچن به همین نام بود و در چین نقدهای مثبتی دریافت کرد.

حماسه اکشن «استاد بزرگ» که آخرین فیلم سینمایی این استاد چینی است سال ۲۰۱۳ اکران شد و مانند «شب‌های بلوبری من» در سال ۲۰۰۷ بازخوردهای متفاوتی دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از ورلد آف ریل،اکنون تنها خبری که درباره فیلم جدید وونگ کار وای منتشر شده این است که یک کمپانی تولید فیلم فرانسوی که به تازگی از سوی ایوسن‌لورن راه‌اندازی شده، هدایت فیلم بعدی وونگ را بر عهده خواهد داشت. توضیح دیگری درباره طرح، بازیگری یا موارد دیگر ارایه نشده و تنها گفته شده این پروژه اکنون در حال پیشرفت است.

این کارگردان ۶۴ ساله در دهه ۱۹۹۰ بسیار خلاق بود و «روزهای وحشی بودن»، «چانگ‌کینگ اکسپرس»، «فرشتگان سقوط کرده»، «شادی در کنار هم» و «در حال و هوای عشق» را ساخت و با دنباله‌ای به نام «۲۰۴۶» که ۲۰ سال پیش اکران شد، درخشید.

برخی بر این باورند که وونگ از زمانی که راه خود را از فیلمبردارش کریستوفر دویل جدا کرده، دیگر به سال‌های درخشش خود باز نگشته است. با فیلم جدیدش روشن می‌شود که آیا وونگ می‌تواند از آنچه طلسم هنری خوانده می‌شود، خارج شود یا خیر.

۲۲۰۵۷

انتشارات فرهنگ و هنر

از ترکیب کلماتی منتقی و فرهنگ غنی، جادوی زبانی را بر شما تمرین می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا