ورود مدیریت بحران تهران به معضل آب در همدان/ تامین آب بیمارستان‌ها و شهروندان

مدیریت بحران

رئیس پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و مدیر بحران استان تهران از اعزام نفتکش ها به همدان خبر داد.

طبق گزارش ما، علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به بحران آب در همدان گفت: بنا به درخواست شهردار همدان و بنا به دستور شهردار تهران پنج تانکر آب برای شهروندان همدانی ارسال شد و مسئولیت تحویل به بیمارستان های این شهر نیز بر عهده شهرستان است تهران تغییر کرد.

نصیری تصریح کرد: از آن رو سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با هماهنگی مجمع شهرداران شهرهای ایران، معاونت خدمات شهری ریاست جمهوری و سازمان مدیریت پسماند شهر تهران به شهر حمدان عزام کرد، پنج تانکر آب شامل چهار دستگاه خودروی سازمان مدیریت پسماند و یک دستگاه خودروی سازمان آتش نشانی تهران.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افزود: همچنین بیمارستان به بیمارستان های شهید بهشتی، بعثت، عطیه، فاطمیه و قلب فرشچیان منتقل شده است.

در این متن آمده بود که منابع آب خارج از شهر همدان هستند و 45 دقیقه با شهر فاصله دارند.

عزام اكيب جهاد ابرساني از استان تهران به همدان

همچنین حمید یزدی آنلاین مدیر کل استانداری تهران گفت: این اقدام از بعدازظهر امروز پنجشنبه در راستای استانداری تهران انجام می شود.

وی از دستور استان تهران استاب بر عزام ایکیپ ابرسانی از استان تهران به استان حمدان خبر داد و ایشاهکرد: عصر امروز پنج شنبه سوم شهریور این مانور اجرا خواهد شد.

ایزدی آنلاین با بیان کے ایزدی آنلاین با بیان کے کے ابر ابرسانی از استان تهران به استان حمدان ارسال خواهد شد گفت: آن امور امور بہوزر استان تهران ایزام می‌شوند.

مدیر مدیریت بحران استان تهران گفت: از مردم درخواست می شود به الگوی مصرف خود احترام بگذارند و از مصرف مسئولانه آب پرهیز کنند و با توجه به اهمیت فرهنگ سازی در زمینه آب در شرایط کم آب، رسانه ها بر اساس اخبار خود ماموریت، ظرفیت بسیار خوبی برای کمک کردن داشته باشد.

اخبار مرتبط: عسل يك مليون ليتر اب به حمدان

وی گفت: در این زمینه از تمام ظرفیت خود استفاده کرده ایم تا انشالله گام مهمی در راستای پخش صدا و سیما به همدان برداشته شود و در این راستا از تمامی دستگاه های ذیربط درخواست داریم تا پایان.” সান্যান র্ত্ত্তা

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا