وجود بیمارستان و مراکز درمانی هلال احمرایران در ۱۴ کشور جهان

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر یک نهاد مردمی است و خدمات آن در راستای آرامش مردم و کاهش آلام انسانی خواهد بود.

به گزارش بیگ نیوز، دکتر پیرحسین کولیوند در آئین کلنگ زنی پروژه چند منظوره آموزشی، امدادی، اداری و رفاهی بابلسر از مشارکت مردم در برنامه های هلال احمر تقدیر کرد و اظهار داشت: مردم از هلال احمر حمایت می کنند و هر کاری از دستمان بر می آید انجام می دهیم. برای تقویت امید و نشاط اجتماعی.» ما دریغ نخواهیم کرد.

وی گفت: همواره چشم به ندای رهبری داریم و تلاش ما در راستای تحقق منویات ایشان برای خدمت خالصانه به مردم است.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه هلال احمر ایران در 14 کشور بیمارستان و مرکز درمانی دارد که به عنوان نماد جمهوری اسلامی می درخشند، خاطرنشان کرد: رئیس کمیسیون پیش نویس این مجمع به هلال احمر ایران تفویض شد. اولین بار که نشان از جایگاه رفیع این نهاد مردمی دارد.

دکتر کولیوند افزود: در مقوله تغییرات اقلیمی اقدامات زیرساختی بسیار خوبی انجام شده و تیم های تخصصی با تجهیزات کامل در این زمینه تشکیل می شود.

وی افزود: هلال احمر ایران تجربیات بسیار ارزشمندی دارد که در قالب قراردادهای همکاری به کشورهای دیگر انتقال می دهیم و سعی می کنیم از تجربیات کشورهای دیگر نیز استفاده کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر توسعه آموزش در جامعه گفت: طرح ایجاد مراکز آموزشی بین المللی را در دستور کار داریم که نمونه بارز آن مرکز شبیه سازی حوادث است که بسیار موثر خواهد بود. شناخت ابعاد حوادث و آموزش و آموزش پرسنل و مردم هلال احمر.

وی گفت: در راستای بیانات گام دوم رهبر معظم انقلاب اقدامات بسیار خوبی در معاونت جوانان و داوطلبان پیش بینی شده است.

وی گفت: در حوزه دارو و داروسازی اقدامات بسیار ارزنده ای انجام شده است که در هفته هلال احمر رونمایی می شود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر، وی با اشاره به کلنگ زنی پروژه چندمنظوره آموزشی، امدادی، اداری و رفاهی بابلسر گفت: این پروژه یکی از پروژه های ملی است که انشاالله به بهره برداری خواهد رسید. با کمک همه مسئولان در اسرع وقت مورد بهره برداری قرار گیرد.» احمر نیز در راستای خدمت به مردم از تحقق اهداف این طرح حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا