واکنش به موقع وزارت امور خارجه نسبت به انتشار عکس سفیران روس و انگلیس

روسیه |عکس

بیگ نیوز / گیلان امام جمعه رشت که در آن آمده است واکنش وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی به موقع در مورد عکس منتشر شده از سفیران روسیه و انگلیس توضیح داده شده است: دشمنان استکبار همیشه به فکر توطئه علیه ایران اسلامی هستند. ، اما آنها شکست می خورند.

آیت الله رسول فلاحتی در نماز جمعه خود در رشت که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد ، با اشاره به اقدامات خائنانه انگلیس برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی اظهار داشت: توطئه های انگلیس علیه ایران ، به ویژه در حادثه اخیر خلیج فارس و هدف کشتی اسرائیلی در شورای امنیت بی تأثیر بود.

وی پاسخ وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی به عکس منتشر شده از سوی سفیران روسیه و انگلیس را به موقع عنوان کرد و افزود: دشمنان استکبار همیشه به فکر توطئه علیه ایران اسلامی هستند ، اما در حال شکست هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به قطع روابط سیاسی ایران و آمریکا در چهار دهه گذشته و تلاش های بی نتیجه برخی برای ایجاد تعامل و ارتباط ، گفت: دشمنان همیشه به کشور ما ضربه می زنند. ایالات متحده وجود ندارد ، با تعطیلی سفارت بریتانیا ایران هیچ آسیبی نخواهد رساند و این درسی برای سایر کشورها خواهد بود.

امام جمعه رشت همچنین با عذرخواهی روسیه از مردم ایران ، گفت: “ما روسیه را دوست و همسایه ایران می دانیم و از چنین رفتاری خوشمان نمی آید”.

وی در ادامه به پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در 43 سال گذشته اشاره می کند و می افزاید: کشور به سمت توسعه و پیشرفت حرکت می کند و به امید ملت های منطقه تبدیل شده است؛ با این حال ، راه طولانی در پیش داریم و باید بیشتر علمی ، فرهنگی و اقتصادی باشیم.

آیت الله فلاحتی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر ضرورت رسیدن کشور به قله های پیشرفت و ارائه راه حل برای این پیشرفت و بررسی موانع آن ، افزود: آنها به جوانان در برابر ابتذال فرهنگی و اعتماد به خارج هشدار دادند. جهان ، اما این توصیه ها و دستورالعمل ها به درستی رعایت نشده است.

وی از دولت سیزدهم خواست منویات مقام معظم رهبری را در دستور کار خود قرار دهد و تاکید کرد: مقام معظم رهبری دلسوز انقلاب و مردم هستند و بنابراین دولت جدید باید در محور حرکت های انقلاب قرار گیرد ، استان و مردم برای محبوب بودن و محبوب ماندن ؛ البته مردم ایران نیز به مقام مقام معظم رهبری اهمیت می دهند و همیشه مطیع مقام معظم رهبری هستند.

امام جمعه رشت با اشاره به وقفه های مکرر و بدون برنامه برق ، خاطرنشان کرد: در این ایام سال عملکرد کارخانه های کارخانه برنج بسیار مهم است زیرا عدم فعالیت آنها به کشاورزان آسیب می رساند.

نماینده رئیس در گیلان که بیان می کند عدم مدیریت بهینه منابع آب در گیلان این استان را به خوزستانی دیگر تبدیل می کند ، خاطرنشان می کند: مدیران دولت قبل باید وظایف خود را تا زمان تشکیل کابینه جدید به درستی انجام دهند. مشکلاتی را برای مردم ایجاد کند.

وی مهمترین پیام نهضت امام حسین (ع) علیه یزید را اصلاح امت می داند و می گوید: ‘امروز جبهه یزیدی هنوز وجود دارد و ما باید از فرصت استفاده کنیم و در نادانی ، نفاق ، دنیاپرستی و مقابله با استکبار سوگواری کنیم. “

انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا