هم‌گرایی دستگاه‌های ذیربط در عرصه تبلیغات گامی رو به جلو است   

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” هم‌گرایی دستگاه‌های ذیربط در عرصه تبلیغات گامی رو به جلو است    ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

هم‌گرایی دستگاه‌های ذیربط در عرصه تبلیغات گامی رو به جلو است   

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی در نشست مشترک با فرماندار تهران با اشاره به تشکیل کارگروه‌های تحول‌آفرین برای کمک و حمایت از فعالان تبلیغاتی، از حمایت‌های شکل گرفته در مدیریت کلان شهری در راستای پیشبرد اهداف توسعه‌ای در عرصه تبلیغات قدردانی کرد.

به گزارش بیگ نیوز به نقل از روابط‌عمومی دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های تبلیغاتی موثر و خلاق در توسعه کسب و کارها، استفاده از روش‌های تبلیغاتی نوین در کمپین‌های تبلیغاتی و گسترش هم‌افزایی‌ها برای توسعه هدفمند صنعت تبلیغات از جمله مسائل مطرح شده در نشست مشترک دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی و فرماندار تهران بود.

احمد قیومی، فرماندار تهران در این نشست که امروز سه‌شنبه، ۲۱ آذرماه در محل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی تشکیل شد با اشاره به ضرورت جریان‌سازی‌های مؤثر تبلیغاتی در جهت پیشبرد اهداف اقتصادی که به رشد تولید و افزایش اشتغال کمک می‌کند بیان کرد: تمام سازوکارهای موجود و سازمان‌های مدیریت‌کننده شهری در تهران آماده‌اند برای کمک به رونق تولید و رشد اقتصادی از تبلیغات مؤثر و فعالان تبلیغاتی حمایت‌ کنند و در این راستا هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد.

وی ضمن قدردانی از برنامه‌ها و فعالیت‌های خلاقانه و نوآوری در عرصه تبلیغات در دوره اخیر، بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و توجه ویژه به تخصص‌گرایی و آموزش را در این عرصه بسیار مهم قلمداد کرد و گفت: تهران به عنوان یک الگوی مناسب، ظرفیت منحصربه‌فرد و یکتایی در استفاده از مجموعه‌های دانش‌بنیان و تفکر خلاق در بروز و ظهور آثار تبلیغاتی نوین دارد و بهره‌گیری از هوش مصنوعی و خلق آثار نوپدید، کمک شایان توجهی به رشد و توسعه این صنعت خواهد کرد.

عباس محمدیان، مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیز در این نشست که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران بر پا شد ضمن بیان برنامه‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته و تشکیل کارگروه‌های ویژه تحول‌آفرین برای کمک و حمایت از فعالان این عرصه، هم‌گرایی ایجاد شده در دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط در عرصه تبلیغات را گامی به جلو دانست و از حمایت‌های شکل گرفته در مدیریت کلان شهری در راستای پیشبرد اهداف توسعه‌ای در این عرصه قدردانی کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا