هزینه ذبح دام عید قربان، در جایگاه‌های مراکز شهرداری چقدر است؟

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” ana.ir ” در مورد مقاله ” هزینه ذبح دام عید قربان، در جایگاه‌های مراکز شهرداری چقدر است؟ ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

هزینه ذبح دام عید قربان، در جایگاه‌های مراکز شهرداری چقدر است؟

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان نکاتی جزئیات عرضه و فروش دام به مناسبت عید سعید قربان در مراکز منتخب مراکز میوه و تره‌بار و هزینه ذبح را توضیح داد.

مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: در مراکز و جایگاه‌هایی که به عرضه دام برای عید سعید قربان اختصاص داده شده است، مردم صرفا فقط هزینه دامی را که خرید می‌کنند، می‌پردازند و برای ذبح هیچ هزینه‌ای از افراد گرفته نمی‌شود و ذبح به صورت رایگان انجام می‌شود. 

وی تصریح کرد: در طول سال ما یک نرخ نامه‌ای برای خدمات جانبی گوشت و مرغ مثل خرد کردن و تمیز کردن داریم اما  از آنجا که در روز عید قربان جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام شلوغ است امکان خرد کردن گوشت دام خریداری و ذبح شده وجود ندارد و دلیلی برای اخذ این هزینه نیز وجود نخواهد داشت و مردم فقط باید هزینه دام را پرداخت کنند.

مديرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران خاطرنشان کرد: قیمت تعیین شده برای عرضه دام زنده به روز است و بستگی به شرایط بازار دارد و تا زمانی که نسبت عرضه و تقاضا به این شکل وجود داشته باشد قیمت دام ثابت خواهد ماند.

بختیاری‌زاده در ادامه تاکید کرد: با پایین و بالا رفتن عرضه و تقاضا قیمت دام زنده بالاتر یا پایین خواهد رفت.

دکمه بازگشت به بالا