هدف‌گذاری ها در مازندران بر اساس ظرفیت آمایش سرزمینی ساماندهی شود

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” هدف‌گذاری ها در مازندران بر اساس ظرفیت آمایش سرزمینی ساماندهی شود ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش بیگ نیوز از مازندران، یوسف نوری در جلسه شورای مسکن مازندران از مسئولان و مدیران خواست تا کار مردم در پیچ و خم بوروکراسی دستگاه‌های اجرایی گره نخورد و با نگاه رفع مطالبات ارباب رجوع، ماموریت‌ها پیگیری شود.

وی با بیان اینکه هدف‌گذاری ها در مازندران باید بر اساس ظرفیت آمایش سرزمینی ساماندهی شود، ادامه داد:‌ سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان باید ظرفیت های استان را در بخش های مختلف به عنوان بسته های زیر مجموعه آمایش سرزمینی احصاء کند.

استاندار مازندران با توضیح اینکه در طرح نهضت ملی مسکن خودمالکی و ساخت مسکن در بافت های فرسوده شهری مهمترین راهکار است، گفت: این که بخواهیم با توجه به کمبود زمین و مشکلات تغییر کاربری، نهضت ملی مسکن را برای محرومان عملیاتی کنیم، با چالش مسکن آنلاین مواجه خواهیم شد.

وی با بیان اینکه صف و در نوبت بودن ساخت مسکن محرومان در مازندران باید کم شود، گفت: این خطه مملو از انسان های خَیری است که آمادگی ساخت مسکن برای محرومان را دارند.

46

خروج از نسخه موبایل