نقد و بررسی سامسونگ گلکسی M11

اگر شما هم بدنبال مطالعه نقد و بررسی سامسونگ گلکسی M11 هستید این مقاله از سایت بیگ نیوز را مطالعه نمایید.

محتوای خبر نمایش بده

بررسی سامسونگ گلکسی M11

سامسونگ روز به روز در حال توسعه تولید گوشی های سری M در هند است، به همین دلیل سامسونگ قصد دارد با عرضه گوشی های بزرگ و مقرون به صرفه، محصولات بیشتری را در بازارهای مختلف به فروش برساند. امروز بررسی یکی از گوشی های مقرون به صرفه سامسونگ یعنی گلکسی M11 را با شما در میان می گذاریم که مشخصات فنی و قیمت مناسبی دارد. قیمت سایر گوشی های سامسونگ را اینجا ببینید.

آنچه در جعبه است:

در جعبه گلکسی M11 علاوه بر دستگاه، شارژر سریع، کابل Type C، جای سیم کارت و دفترچه راهنما وجود دارد.

برسی تخصصی

Samsung Galaxy M11 از بدنه ای تمام پلاستیکی با ابعاد 161.4 x 76.3 x 9 میلی متر و وزن 197 گرم ساخته شده است. در پشت این دستگاه دوربین سه گانه، حسگر اثر انگشت و لوگوی سامسونگ وجود دارد در جلوی این دستگاه یک نمایشگر 6.4 اینچی و یک دوربین سلفی پانچ سوراخ در سمت چپ صفحه نمایش وجود دارد. در سمت راست این گوشی دکمه پاور با ولوم و در سمت چپ این دستگاه دو اسلات سیم کارت به همراه میکرو اس دی تعبیه شده است. در قسمت بالایی گلکسی M11 یک جک خروجی 3.5 میلی متری و یک میکروفون حذف نویز و در لبه پایینی درگاه Type-C یک بلندگو و یک میکروفون وجود دارد.

به نظر می رسد

گلکسی M11 دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی با پنل PLS TFT و کیفیت +HD است. این صفحه نمایش 81 درصد از جلوی دستگاه را اشغال می کند. رزولوشن نمایشگر گلکسی M11 720 در 1560 با نسبت تصویر 19.5: 9 و 268 پیکسل بر اینچ است.

دوربین

سامسونگ گلکسی M11 با سه دوربین شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f:/1.8 طراحی شده است. همچنین یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای عکاسی با زاویه دید عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای عکاسی در عمق میدان طراحی شده است. دوربین سلفی این دستگاه 8 مگاپیکسلی با دیافراگم F:/2.0 است. ضبط با دوربین گلکسی M11 سامسونگ دارای کیفیت 4K تا 30 فریم است. دوربین بزرگ 13 مگاپیکسلی این دستگاه در شرایط فنی مناسب تصاویر قابل قبولی می گیرد. رنگ‌ها خیلی دقیق نیستند، اما می‌توانید از گزینه HDR خودکار برای کمک به افزایش نور محیط استفاده کنید.
کیفیت تصویر دوربین اصلی قابل قبول است، با جزئیات عالی و بدون محدوده دینامیکی. سنسور 5 مگاپیکسلی اولتراواید این گوشی جزئیات بالایی ندارد اما رنگ ها به خوبی ثبت می شوند و مانند دوربین اصلی باید گزینه Auto HDR را نگه دارید.
عکس های شب با دوربین گلکسی M11 از هوش بالایی برخوردار نیستند و جزئیات خالی از رنگ بوده و کیفیت صدا بالاست.

نرم افزار و سخت افزار

گلکسی M11 از پردازنده هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 450 با معماری 14 نانومتری و فرکانس 1.8 گیگاهرتز استفاده می کند. تراشه Adreno 506 برای بازی بهترین خواهد بود. این دستگاه دارای 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی با 3 یا 4 گیگابایت رم می باشد.
سیستم عامل گلکسی M11 با اندروید 10 با رابط کاربری Samsung One UI 2.0 عرضه می شود.

باتری

یکی از نقاط قوت گوشی باتری آن است. سامسونگ برای گلکسی M11 از باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت استفاده کرده که به مدت دو روز کاری به طور کامل از شما پشتیبانی می کند و این گوشی از شارژر سریع 15 واتی پشتیبانی می کند.

نتیجه

اگر هدف شما خرید گوشی مقرون به صرفه با پردازنده مناسب، باتری باکیفیت و دوربین سه گانه است، می توانید به گوشی گلکسی M11 که رنگ بندی جذابی نیز دارد، اعتماد کنید.

چرا M11 بخریم؟

• صفحه نمایش با سوراخ
• پردازنده اسنپدراگون 450
• دوربین سه گانه
• باتری با کیفیت بالا

دکمه بازگشت به بالا