نشست مشترک سازمان های مردم نهاد جوانان وزارت ورزش و جوانان با مدیران بنیاد علوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بیگ نیوز استان تهران؛ سالک ، مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران و حسینی ، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به همراه جمعی از دبیران فعال جوانان سازمان های غیردولتی در تهران با کامروستا ، عضو هیئت مدیره و معاون گروه های جهاد مردمی بنیاد علوی برای دستیابی به اهداف مشترک دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه که جمعی از دبیران فعال سازمان های غیردولتی جوانان در استان تهران نیز حضور داشتند ، بحث های مختلفی در مورد اهداف مشترک و چگونگی دستیابی به اهداف اصلی بین مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران ، معاون امور جوانان. اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و معاون گروههای مردمی و جهادی بنیاد علوی اهداف مشترک ظرفیتهای گسترده سازمانهای غیردولتی جوانان در سراسر کشور را که هر یک متخصص در زمینه در منطقه جغرافیایی تعیین شده توسط وزارت ورزش. و جوانان فعال ، مورد استفاده قرار می گیرند.

محمد گل محمدی ، دبیر انجمن سفرای زندگی جوان استان تهران که در جلسه حضور داشت ، جلسه فوق را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: “توانایی های زیادی در وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی وجود دارد. ایران و بنیاد علوی. اگر ما بیشتر از راه درست و به صورت سازمان یافته به عنوان بستری مناسب برای فعالیت سازمان های غیردولتی جوانان استفاده کنیم ، بدون شک تأثیر مثبت فوق العاده ای در دستیابی به اهداف بزرگ مشترک خواهیم داشت و امیدوارم که ما می توانیم با یک برنامه ریزی و تفاهم نامه مشترک به اهداف برسیم. بگذارید به خودمان برسیم ، یعنی بهبود و افزایش کیفیت زندگی مردم شریف ایران.

علی ابراهیمی ، دبیر م Instituteسسه طلوع عمارت آفتاب و مجری هماهنگی جلسه نیز گفت: “طبق بیانیه گام دوم انقلاب ، اعلام شده توسط رهبری ، دو کلمه کلیدی جوانان و امید است به طور مکرر و توجه ویژه او به جوانان را نشان می دهد. ” ، سازمان های غیردولتی جوانان می توانند به عنوان بازوهای اجرایی و فکری با هم همکاری کنند و در مناطق هدف محرومیت بنیاد علوی مشارکت کنند.

مسعود پیرهادی ، دبیر موسسه جوانان آینده شهر نیز گفت: چنین جلساتی باعث افزایش آگاهی مسئولان اجرایی در زمینه محرومیت از توانایی های بالقوه سازمان های غیردولتی جوانان می شود و نیاز به استمرار در زمینه های تخصصی و دقیق تری دارد.

وی که یکی از هماهنگ کنندگان دیدار با علی ابراهیمی بود با ابراز خرسندی از رویکرد جدید بنیاد مستضعفان و تحسین تغییر مهم در فعالیت های محرومیت زدایی بنیاد را اعلام و اعلام کرد: هرگونه همکاری در زمینه های توسعه محلی پایدار است .

1

2

3

4

5

6

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا