نشست بررسی مراحل برگزاری مجمع شرکت سرمایه‌گذاری هرمزگان برگزار شد

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” نشست بررسی مراحل برگزاری مجمع شرکت سرمایه‌گذاری هرمزگان برگزار شد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

بیگ نیوز/هرمزگان نشست بررسی مراحل برگزاری مجمع شرکت سرمایه‌گذاری هرمزگان با هدف بررسی تبیین و تشریح روند و مراحل اجرایی برگزاری مجمع شرکت سرمایه‌گذاری این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بیگ نیوز در هرمزگان، نشست بررسی مراحل برگزاری مجمع شرکت سرمایه‌گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) امروز ۲ اردیبهشت با حضور معاون اقتصادی استاندار، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی، دستیار ویژه رییس سازمان بورس در سهام عدالت، مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی، نمایندگان دستگاه‌های نظارتی استان و مدیران تعاونی‌های شهرستانی استان هرمزگان برگزار شد. 

مهدی دسینه نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان با بیان اینکه این نشست با هدف بررسی تبیین و تشریح روند و مراحل اجرایی برگزاری مجمع شرکت سرمایه‌گذاری استان برگزار شده، اظهار کرد: با توجه به اهمیت این موضوع از تمامی نهادهای مرتبط با سهام عدالت در استان دعوت شده بود تا در این جلسه حضور داشته باشند. 

وی افزود: یکی از چالش‌های اصلی برگزاری مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری استان؛ ارائه صورت‌های مالی تایید شده توسط بازرس از سوی تعاونی‌های شهرستانی و صورت‌های مالی حسابرسی شده توسط شرکت سرمایه‌گذاری استان است که طی این نشست شرکت‌های تعاونی شهرستانی و اعضای هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری استان موظف شدند تا قبل از برگزاری مجمع صورت‌های مالی خود را به سازمان بورس کشور ارائه دهند.

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان اذعان کرد: در حال حاضر سهامداران غیر مستقیم سهام عدالت، شرکت‌های تعاونی شهرستانی سهام عدالت و خریداران سهام شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت در بازار سرمایه(نماد وسهرمز) از جمله سهامداران شرکت سرمایه‌گذاری استان هستند.

دسینه در پایان از برگزاری مجمع شرکت سرمایه‌گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) در آینده نزدیک پس از انجام تعهدات تعاونی‌های سهرستانی و هیات مدیره شرکت با نظارت کمیته عالی نظارت بر سهام عدالت خبر داد و ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر این امر میسر شود.

 مجمع عمومی عادی سالانه باید سالی یکبار در زمانی که در اساسنامه پیش‌بینی شده است به منظور رسیدگی به صورت‌های مالی، مطالبات و دیون شرکت، عملکرد سالیانه، گزارش مدیران و بازرسان و … برگزار شود اما به دلیل برخی مشکلات قانونی و عدم شفافیت نماد شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی از سوی سازمان بورس تعلیق شده است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل