نخستین کهکشانها مشت شان را برای جیمز وب باز می کنند

سیاره |کهکشان

این هفته تیم عملیات “جیمز وب” برای راه‌اندازی ابزارهای “NIRCam”، “NIRISS” و “NIRSpec” چراغ سبز نشان داد و این باعث شد که هفت حالت از ۱۷ حالت در نظر گرفته شده برای کامل عملیاتی شدن تلسکوپ فضایی “جیمز وب” آماده شود. .ود.

ویژگی «NIRCam» ویژگی پیش فرض قابلیت «بازی و وب» است که همه کاربران از آن استفاده می کنند. این ابزار به عنوان تصویربرداری از طول موج 0.6 تا پنج میکرون و همچنین به عنوان یک حسگر نقش برای حفظ عملکرد آینه‌های ۱۸ بخشی به عنوان یک آینه عمل می‌کند. به عبارت دیگر، این ابزار، دوربین است و همچنین برای ارائه اطلاعات برای تراز ۱۸ بخش آینه اصلی استفاده می‌شود و در عین حال این یک دوربین فروسرخ با ۱۰ آرایه‌ساز جیوه-کادمیم-تلورید(HgCdTe) است و هر آرایه دارای نمایه ۲۰۴۸ است. این یک آشفتگی است.

“حسگر هدایت ظریف و تصویرگر نزدیک به فروسرخ و بسته‌نگار بدون شکاف(FGS-NIRISS) نیز ابزاری در فضای تلسکوپی “جیمز وب” (JWST) است که یک حسگر هدایت دقیق و یک ابزار علمی را با یک تصویرگر فروسرخ نزدیک و یک ماشین‌نگار ترکیب می‌کند. می‌کند. نمی توان فهمید که آیا گزارش هایی ارسال شده یا حذف شده اند.

فایل “NIRSpec” گزینه ای برای این دایرکتوری در فهرست “بازی و وب” دایرکتوری پیش فرض ندارد. “NIRSpec” یک محصول‌نگار چند جرمی است و می‌تواند به طور مشابه به صدها شبیه ستاره‌ها یا کهکشان‌ها را با مشاهده یک کم، متوسط ​​و بزرگ تبدیل کند. امکان پیکربندی کاربر برای استفاده از میکروکنترلر وجود ندارد. امکان پیکربندی آن وجود ندارد اما در هر صورت نیازی به تعریف نیست و امکان تغییر آن وجود ندارد. این یکی از ویژگی های طرح “آروم” و طراحی تم “آستریوم” است.

ویدیوی «جیم وب» برای «قاعده آیلین» را می‌توانید در اینجا پیدا کنید.

اگر می‌خواهید شروع کنید، باید بتوانید به MRS MIRI و تعداد کاربران دسترسی داشته باشید.

برگه نقشه برداری “MIRI” زبانه “MIRI’s MRS” یا “MIRI’s MRS” زبانه “Muffin” یا “Ms” دارد.

«آلوارا لابیانو» و «دیوید لا» که هر دو به دلیل تلسکوپ‌های فضایی هستند، می‌گویند: حالت «MRS» یکی از پیچیده‌ترین حالت‌های ابزار تلسکوپ «جیمز وب» است که از یک پله‌نگار میدان انتگرال تشکیل می‌شود که اطلاعات و مکانی را انجام می‌دهد. در این صورت، می توانید ببینید که آیا مشکلی وجود دارد یا خیر.

این ویژگی: اگر می خواهید ویژگی “ویژگی” را اضافه کنید، باید گزینه ای را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید. این مجموعه‌نگارها ابزار بسیار ὀدرتمiallyfor sewlet مطالعه ترکیب و سینماتیک اجرام نجومی ombeel، زیزیFا آنها زای صای س س ساچ.

گزینه “MRS” دارای مجموعه ای از مقادیر است که می توان آنها را با تعداد کاراکترهایی که می توان مشخص کرد تعریف کرد. “لاو” و “لابیانو” در این پست گفتند: این ابزار به اندازه کافی قوی است تا ویژگی های اتمی و مولکولی کلیدی را در محیط های مختلف مشاهده کند و در بالاترین توان خود قادر به مطالعه انتشار هیدروژن از اولین کهکشان ها خواهد بود.

خانم MIRI “

«لا» و «لابیانو» می‌گویند: این ابزار در جابه‌جایی‌ها به طول موج‌های بلندتر، ویژگی‌های هیدروکربن مولکولی را می‌دهد که در آن‌ها غبارآلود نزدیک به می‌کند و ردپایی دارای ویژگی‌های زیبای مانند، آرگون و نئون است که می‌تواند به ما درباره خواص گاز یونیزه کمک کند. این ممکن است هنوز معتبر نباشد.

آنها افزودند: در فاصله نزدیک به زمین نیز “MRS” نقشه‌هایی از ویژگی‌های صدماتی ناشی از یخ‌آب و مولکول‌های علی ساده در سیارات غولپیکر در منظومه شمسی خودمان و در دیسک‌های تشکیل‌دهنده سیاره در اطراف ستارگان دیگر تولید خواهند کرد.

زمانی که کیفیت تصویر و هم‌ترازی فضای چند نواری به خوبی مشخص می‌شود، تیم مسئول ابزار MIRI بر روی کالیبره کردن پاسخ اطلاعات سنجی ابزارهای گفته شده را انجام می‌دهد که به “لا” و “لابیانو” شامل مراحلی هستند که طول موج و وضوح را محدود می‌کنند. اگر این مورد است، لطفا دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

این دو دانشمند می‌گویند: ما قدرت تفکیک‌های استثنایی «MRS» را با بخش کوچکی از یک مجموعه به دست‌های مشروب‌شده از مشروح‌های مهندسی اخیر هستند که در هسته «کهکشان سیفرت NGC ۶۵۵۲» نشان می‌دهیم. زمانی که «MRS» آماده می‌شود، نقش حیاتی در برنامه‌های علمی ایفا خواهد کرد که جزو اولین وظایفی هستند که فضای تلسکوپی «جیمز وب» در خدمت نجوم انجام می‌شود این در حالی است که تنها چند هفته دیگر تا این راه‌اندازی باقی مانده است.

46

دکمه بازگشت به بالا