نخستین «رویداد صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه گشایش یافت

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” ana.ir ” در مورد مقاله ” نخستین «رویداد صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه گشایش یافت ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

نخستین «رویداد صدرا» با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تربت حیدریه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین «رویداد صدرا» با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تربت حیدریه و جمعی از مسئولان و صنایع این شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه گشایش یافت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه از برگزاری رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) با حضور مسئولان شهرستان، صاحبان صنایع و شرکت های مختلف صنعتی و تولیدی در دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه خبر داد.

محمد حاتمی، هدف از اجرای رویداد صدرا را معرفی صنایع شهرستان تربت حیدریه و تامین نیروی انسانی متخصص از بین دانش آموختگان و دانشجویان برای پیشبرد بهتر تولید، ارتقای صنایع، انتقال تجربه ها و مهارت های علمی و عملی دانست.

وی متذکر شد: دانشگاه می تواند بستر و فرصت مناسبی برای توسعه صنعت در کشورباشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تربت حیدریه هم در این رویداد خاطرنشان کرد: راه اندازی رویداد های صدرا موجب تغییر نگرش متقاضیان تحصیل در شرایط سنی مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود و با ارتباط بین علم و عمل مهارت آموزی فارغ التحصیلان با توان علمی و عملی بهتری وارد بازار کار خواهند شد.

علی اکبر کی پور تبیین کرد: صاحبان صنایع باید ظرفیت های دانشگاه و نیروی انسانی متخصص و ماهر را شناسایی کنند تا مشکلات و موانع تولید برطرف شود.

خروج از نسخه موبایل