ناوگان اتوبوسرانی کرج نیازمند ساماندهی است

ترافیک |حمل و نقل

به گزارش بیگ نیوز از البرز؛ «مریم قهرمانی صارم» با بیان این مطلب در حاشیه کمیسیون حمل و نقل و نقل و انتقال و ترافیک بیان کرد: پیرو لایحه‌ای را از سوی شهرداری برای فروش و واگذاری ۱۵ دستگاه اتوبوس به شهرداری‌ها، با این لایحه مخالفم به این دلیل که ناوگان اتوبوسرانی شهر کرج را ارائه می‌کند. این لیستی از موضوعاتی است که در گذشته از آنها استفاده کرده اید.

نایب رئیس هیئت تلفیق شورای اسلامی شهر کرج افزود: تذکراتی از باب ترمیم ناوگان و ایجاد اراده در ساماندهی محل فعلی و ارائه خدمات مطلوب ترم. در این خصوص تقدیر و تشکر از مشارکت در این مبحث و ارائه نظرات و پیشنهادات و طرح‌های انتقادی از این جهت که به دلیل تعدد پیام‌های ارسالی امکان انتشار آن میسر نیست، از آنها پوزش می‌خواهم.

قهرمانی صارم بیان کرد: عمده مباحث مطروحه از سویان و عمومی در خصوص حمل و نقل و حمل و نقل مربوط به زمان مورد انتظار در ایستگاه‌ها، نامناسب بودن وسایل اتوبوس‌ها، دودزا بودن برخی اتوبوس‌ها، تعداد اتوبوس‌ها در خطوط همراه، بحث دوگانگی در نحوه پرداخت کرایه. ، زشــه زشــه زشــه زشــه…………………………..

عضو اسلامی شهر کرج بیان کرد: این مباحث ضمن دسته بندی و بررسی به مجموعه شهرداری در راستای پیگیری شورای شهر و مرتفع شدن خواهد شد و جهت وصول نتیجه از وضعیت قانونی و نظارتی در مجموعه شورای اسلامی شهر خواهد بود.

قهرمانی بیان کرد: ناوگان اتوبوسرانی به دلیل کم هزینه بودن در مسافرت‌های شهری در میان سایر روش‌ها، از وضعیت مطلوبی برخوردار است، میزان استقبال از شهروندان قرار می‌گیرد. اگر می خواهید شروع کنید، می توانید به تمام داده ها و هر اطلاعات دیگری که در حساب خود دارید دسترسی داشته باشید.

وی یادآور می شود: در 10 ماه گذشته نیز تصمیم می گیرد که تغییر تغییر و ترمیم ناوگان حمل و نقل عمومی باشد، حتی از فرصتی که دولت در فروش و پرداخت 800 دستگاه اتوبوس به کرج با شرایط ویژه و قیمت نازل است. توصیه می شود اطلاعات ارائه شده توسط مشتری خود را در زمان جلسه مطالعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا