موافقت وزیر بهداشت با راه اندازی کارشناسی ارشد “مدیریت توانبخشی” در دانشگاه علوم پزشکی سمنان

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” موافقت وزیر بهداشت با راه اندازی کارشناسی ارشد “مدیریت توانبخشی” در دانشگاه علوم پزشکی سمنان ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

حوزه |دانشگاه

بیگ نیوز/سمنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از موافقت وزیر بهداشت با راه اندازی رشته مدیریت توانبخشی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته در این دانشگاه خبر داد.

دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای خطاب به دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، موافقت خود را با راه اندازی رشته مدیریت توانبخشی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اعلام کرد.

مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌اش با اشاره به استناد رای صادره در دویست و نودمین جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی کشور، با راه اندازی رشته مدیریت توانبخشی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان موافقت کرد.

به گزارش بیگ نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان ضمن اهتمام ورزیدن به تعلیم و تربیت دانشجویان در رشته ها و مقاطع مختلف علوم پزشکی مشتمل بر رشته های تخصص پزشکی ،دکترای پزشکی عمومی ،رشته های کارشناسی ارشد ناپیوسته ،رشته های کارشناسی ،رشته های کارشناسی ناپیوسته ،رشته های کاردانی و اجـرای دوره های آموزشی بالینی و تخصصی در مراکز آموزشی ،درمانی وابسته به دانشگاه امروزه به عنوان یکی از مراکز مهم دانشگاهی در ارائه خدمات بهداشتی درمانی مطرح است.
این دانشگاه در چند سال اخیر با ورود به حوزه آموزش بین الملل، به جذب دانشجویان خارجی نیز ورود کرده و در حال حاضر دانشجویانی از چندین کشور و از جمله عراق، افغانستان و…در این دانشگاه نیز مشغول به تحصیل هستند.
انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل