مهدی قایدی فقط به این دلیل استقلالی نمی‌شود

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” مهدی قایدی فقط به این دلیل استقلالی نمی‌شود ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

ایمان گودرزی؛ در جدیدترین به‌روزرسانی سایت ترانسفر مارکت، سردار آزمون و مهدی طارمی دو مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان با ۱۰ میلیون یورو در صدر باارزش‌ترین بازیکنان ایرانی قرار گرفته‌اند. این در حالی است که مهدی قایدی و محمد محبی دو وینگر سابق استقلال که این روزها صحبت از حضور دوباره آنها در استقلال در میان است، در این به‌روزرسانی رشد قابل توجهی داشته‌اند و به ترتیب ۴.۵ و ۳ میلیون یورو ارزش‌گذاری شده‌اند. نکته قابل توجه اینکه درباره قایدی و محبی اینطور شنیده می‌شود که هر دو بازیکن برای بازگشت به استقلال در فصل بعدی رقابت‌های لیگ برتر و همچنین لیگ الیت آسیا در لیست جواد نکونام قرار گرفته‌اند اما اینکه بازگشت آنها به جمع استقلالی‌ها تا چه اندازه شدنی و امکان‌پذیر است، به نظر می‌رسد برای رسیدن به پاسخ باید چند روزی منتظر ماند.

برهمین اساس شنیده می‌شود نکونام در جلسه‌ای با مدیران باشگاه لیست نفرات مورد نیاز خود را ارائه کرده که در این لیست نام هر دو مهاجم تیم‌های روستوف و شباب الاهلی هم وجود دارد ولی آنها تحت قرارداد با تیم‌های خود هستند و به نظر می‌رسد در صورتی که نکونام اصرار به بازگشت این دو وینگر کارآمد و توانمند تیم ملی داشته باشد، باید در ابتدا مدیران استقلال را مجاب کند تا برای این دو دست به جیب شوند. این در شرایطی است که درباره آخرین وضعیت قایدی شنیده می‌شود این بازیکن به تازگی با پیشنهاد 5 میلیون دلاری از تیم‌های خارجی مواجه شده که البته 3 و نیم میلیون دلار آن هزینه گرفتن رضایتنامه این بازیکن خواهد شد. روز گذشته در ایران ورزشی از قایدی به عنوان گزینه جذاب لیست ورودی نکونام خبر دادیم اما حقیقت این است که اگر استقلالی‌ها قصد داشته باشند به هر قیمتی قایدی را برای فصل بعدی به خدمت بگیرند، باید حداقل 5 میلیون دلار فقط برای این بازیکن کنار بگذارند. این بازیکن فصل گذشته به صورت قرضی برای الاتحاد کلبا به میدان رفت و با 12 گل بهترین بازیکن این تیم شد. نکته قابل توجه اینکه شنیده می‌شود با توجه به درخشش باشو در لیگ امارات، شباب الاهلی بی‌میل نیست این بازیکن را در فصل چهارم قراردادش به این باشگاه برگردانده تا خود از تکنیک ناب قایدی برای فصل بعدی رقابت‌ها بهره‌مند شود. گفتنی است قایدی دو سال دیگر با شباب الاهلی قرارداد دارد.

257 251

تیم خبری ورزشی

با تمرکز بر روند تحول و تغییرات فناوری در ورزش، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مقالات جذاب و اطلاعاتی درباره‌ی نقش فناوری در بهبود عملکرد ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در ارتقای دانش ورزشی و بررسی نوآوری‌های فناورانه در ورزش قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای فناوری در ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا