من از برخی شهروندان شکایت دارم / احتمالاً بیماران کرونا دوباره بیمار می شوند

اخبار اوبار

سندی ناماماکی در اعلام این خبر افزود: تحت فرمان این ویروس بسیار پیچیده و فرماندهی رهبر انقلاب ، ما هر روز در حال کشف اکتشافات جدیدی هستیم که توجه بیشتری را به ما نشان می دهد. تا دیروز فکر می کردیم افرادی که به این بیماری آلوده شده اند مدتی در امان بوده اند ، و اگر به یک تشخیص شخصی پاسخ مثبت داشته باشیم می توانیم برای یک دوره طولانی تر به کسی فکر کنیم.

وزارت بهداشت امروز اضافه کرد: “یافته های جدید نشان می دهد که هر کسی که آلوده شود می تواند دوباره آلوده شود و افرادی که آلوده نیستند آلوده می شوند. اگر جشن نگیریم ، افرادی که تا امروز با ما رفتند ، با ما خواهند بود. ما ویروس را از بین برده ایم و در بسیاری از شهرها رواج دارد ، اما ما همیشه نگران انتشار کد پستی مخوف “ua 19” هستیم.

وزیر بهداشت: من از برخی شهروندان شکایت دارم / شاید بیماران کرونا بتوانند دوباره به این بیماری مبتلا شوند

وزیر بهداشت یادآور شد: خوشبختانه معامله گران و فعالان اقتصادی در سامانه مدرن برنامه ریزی از راه دور مطابق سیستم salamat.gov.ir ثبت نام کرده و پروتکل ها و دستورالعمل های مناسب را دریافت کرده اند. امروز طبق گفته معاون وزیر بهداشت ما بیش از 80٪ از تجار و فعالان ایالتها گفتند که آنها پروتکل های بهداشتی خوبی را می بینند و به هشدارهای کارگران بهداشت محلی ما توجه نمی کنند. او انجام داد

نامکی گفت: “قطعاً در صورت پیروی از رویکرد هوشمندانه ، مشاغل پیش می روند ، در غیر این صورت ما می توانیم به گذشته برگردیم و آسیبهایی که بازیگران اقتصادی و مردم به آن مربوط می شوند.” من می خواهم که آنها از مسافت مدرن ایجاد شده در ایران پیروی کنند تا از سلامت مردم و اقتصاد کشور حمایت کنند.

با توجه به بازگشایی اماکن حج در کشور ، همه ما عزیزان آه البل ، از کودکی در مساجد عبادت می کردیم و این فرهنگ را در فرهنگ خود می شناسیم. اگر وزراي نظام بهداشت معتقدند كه روزي پيشنهاد بسته كردن اين اماكن و مراكز را دارند ، آنها معتقدند كه مشتاق باز كردن مساجد براي مسلمانان در اسرع وقت هستند. باز کن

وزیر بهداشت ادامه داد: همکاران ما گرد هم می آیند و در این زمینه دستورالعمل هایی را تنظیم می کنند و پروتکل های بهداشتی را برای نماز جمعه و نماز جماعت در شهرهای سفید رعایت می کنند. تماس خود را به امام و اعضای جماعت مساجد ، نماز جمعه برای ائمه اطهار و اعضای جماعت ارائه می دهم تا به سلامتی مؤمنان و نمازگزاران کمک کنند.

ناماکی افزود: “افرادی که در نماز جمعه و جماعت شرکت می کنند ، معمولاً بالای 60 سال و در معرض خطر هستند. اگرچه جوانان در این جلسات شرکت می کنند ، اما با آسیب پذیرترین جمعیت مشکلات زیادی داریم. به این بیماری مبتلا شوید.

تأکید این بود: “ما ناراحت هستیم که برخی از دروازه های استخدامی هنوز به روی عموم مردم باز نشده است ، ما ناراحت هستیم و از حمایت های امام رضا (ع) ، حضرت عبدالعظیم حسن (ع) ، حضرت عبدالعظیم حسن (ع) و حضرت شهراونگ (ع) برخوردار هستیم. دروازه ها مشتاق بازدید هستند ، اما تا زمانی که ایمان و اطمینان کامل داشته باشیم که زائر در این مکان ها مشکلی پیدا نکند ، به آنها اجازه نمی دهیم که درهای خود را برای عموم باز کنند.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک با رعایت این موانع و آشنایان و تهیه پروتکل های بهداشتی این فضاهای عمومی را برای عموم آزاد خواهیم کرد. ، برای شفافیت بیشتر در آینده رد کنید.

نامیکی گفت: “بسیاری از افراد در مورد پذیرش در آزمون ورودی در مقاطع تحصیلات تکمیلی ، دکتری و دکتری سؤال داشتند ، اما ما با همکاران خود حدس می زنیم که امروز و فردا تأثیر مناسبی بر کودکان ایرانی خواهیم گذاشت. تاخیر در آزمون ورودی می تواند اضطراب ایجاد کند ، اما ما از صمیم قلب این ضرر را برای اطمینان از سلامت آینده کشور می پذیریم.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا