معرفی گوشی گلکسی زد فلیپ ۵ | Galaxy Z Flip5

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی گوشی گلکسی زد فلیپ ۵ | Galaxy Z Flip5 هستید این مقاله از سایت بیگ نیوز را مطالعه نمایید.

معرفی Galaxy Z Flip 5 Galaxy Z Flip5

  • فریم آلومینیومی بسیار با کیفیت
  • دوربین روز و شب خوب
  • صفحه نمایش های خارجی کارآمدتر می شوند
  • ظرفیت باتری ممکن است بیشتر باشد
  • گرد و غبار به گوشی آسیب می رساند

Galaxy |SAMSUNG

در دنیای گوشی های تاشو سامسونگ، گوشی z flip 5 به دلیل اندازه و طراحی منحصر به فردش توجه کاربران را بیشتر به خود جلب کرده است. گوشی سامسونگ z flip 5 نه تنها دستگاه قدرتمندی دارد، بلکه در مقایسه با مدل قبلی خود یعنی Z Fold 4 امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد. در ادامه می خواهیم در مورد Galaxy Z Flip 5 صحبت کنیم.

طراحی Samsung Galaxy Z Flip 5

این گوشی تاشو در حالت بسته بسیار جمع و جور است و به راحتی در جیب یا کیف جا می شود. ابعاد گلکسی زد فلیپ 5 در حالت باز 165.1 در 71.9 در 6.9 میلی متر و در حالت بسته 85.1 در 71.9 در 15.1 میلی متر است. وزن این محصول تنها 187 گرم می باشد. این گوشی از فریم آلومینیومی بهره می برد و صفحه نمایش توسط لایه محافظ گوریلا گلس ویکتوس 2 محافظت می شود.لازم به ذکر است که گوشی سامسونگ z flip 5 از گواهی IPX8 بهره می برد. استفاده از این گواهینامه باعث شد که گوشی فقط در برابر آب مقاوم باشد اما در برابر گرد و غبار مقاوم نباشد. Samsung z flip 5g از صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X استفاده می کند. نرخ تازه سازی صفحه نمایش 120 هرتز است و از HDR10+ پشتیبانی می کند. یکی از ویژگی های جذاب این صفحه نمایش خروجی نور تا 1750 نیت است. صفحه نمایش داخلی این گوشی 6.7 اینچی است که وضوح تصویر 1080 در 2640 پیکسل را پیش روی کاربر قرار می دهد. صفحه نمایش خارجی 3.4 اینچی با وضوح 720 در 748 پیکسل است. صفحه نمایش خارجی بزرگتر از مدل قبلی است، بنابراین می توانید کارهای بیشتری با آن انجام دهید.

دستگاه Galaxy Z Flip5

گوشی Z flip5 یکی از محصولات محبوب است. زیرا در این گوشی از سخت افزار قدرتمندی استفاده شده است. این گوشی دارای تراشه اسنپدراگون 8 است که دارای پردازنده 8 هسته ای و پردازنده گرافیکی Adreno 740 است، اما با یک مدل با حافظه داخلی وارد بازار شده است ظرفیت های مختلف البته تمامی این مدل ها با 8 گیگابایت رم راهی بازار می شوند. باید بگوییم که گلکسی زد فلیپ 5 دارای دو دوربین پشتی است. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی برای این محصول پیش بینی می شود. دوربین سلفی این گوشی نیز از سنسور 10 مگاپیکسلی بهره می برد. البته به لطف طراحی جذاب این محصول می توانید از دوربین عقب به عنوان دوربین سلفی استفاده کنید. گلکسی زد فلیپ 5 قیمت نسبتا بالایی دارد و به همین دلیل بیشتر مناسب افرادی است که می خواهند گوشی شخصی داشته باشند. البته باید در نظر داشته باشید که این گوشی هوشمند از باتری 3700 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. این گوشی از شارژر 25 واتی، شارژ بی سیم 15 واتی و شارژ معکوس 4.5 واتی پشتیبانی می کند.

قیمت گوشی موبایل z flip 5g

از آنجایی که با یک گوشی پرچمدار تاشو روبرو هستیم، قیمت گلکسی زد فلیپ 5G بسیار بالاست. ساختار منحصر به فرد این گوشی و ویژگی های جذاب آن باعث شده تا Galaxy z flip 5 نسبت به سایر گوشی ها گرانتر باشد. با این حال، می توانید قیمت گوشی z flip 5g روزانه را در Technolife بررسی کنید و این گوشی سامسونگ را خریداری کنید.

دکمه بازگشت به بالا