معرفی گوشی سامسونگ Samsung Guru Music 2 SM-B315E

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی گوشی سامسونگ Samsung Guru Music 2 SM-B315E هستید این مقاله از سایت بیگ نیوز را مطالعه نمایید.

معرفی Samsung Guru Music 2 SM-B315E

با وجود محبوبیت روزافزون گوشی های رده بالا، گوشی های دکمه ای ساده همچنان جایگاه خود را حفظ کرده اند. اینگونه گوشی ها به دلیل داشتن عمر باتری بیشتر، بدنه مقاوم و قیمت بسیار پایین، بهترین انتخاب برای افرادی هستند که برای مکالمه خود به یک گوشی ساده نیاز دارند یا نمی خواهند گوشی گران قیمتی را در صورت عدم استفاده به همراه داشته باشند صفحه نمایش خانه و به دلایل امنیتی در میان گوشی های ساده و دکمه ای موجود در بازار، گوشی سامسونگ sm_b315e یکی از گزینه هایی است که اگر به دنبال خرید یک گوشی ساده هستید باید به آن توجه کنید. لیست قیمت موبایل سامسونگ امروز را در فروشگاه فروشگاه های معتبر اینترنتی ببینید.

SAMSUNG |امنیت

رویدادها و اجراها

این گوشی ساده دو سیم کارته دارای همان ابعاد 112.7 x 46.4 x 13.1 میلی متر است و تنها 74 گرم وزن دارد. بنابراین هنگام در دست گرفتن و صحبت طولانی مدت خسته نخواهید شد و می توانید گوشی را برای مدت طولانی در دست بگیرید. صفحه نمایش گوشی موبایل سامسونگ sm-b315e از نوع TFT بوده و اندازه آن تنها 2 اینچ یا 5.08 سانتی متر می باشد. در زیر نمایشگر همه دکمه هایی که برای کار با گوشی نیاز دارید وجود دارد. وضوح صفحه نمایش 160 در 128 پیکسل است و می تواند 65000 رنگ را نمایش دهد. البته نباید انتظار خاصی از نمایشگر گوشی های هوشمند ساده داشته باشید.

مشخصات سامسونگ sm-b315e

Samsung Guru Music 2 SM-B315E دوربین ندارد و اجازه عکس گرفتن را نمی دهد. این گوشی با استفاده از کارت حافظه microSD تا 16 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می دهد تا بتوانید فایل های موسیقی را روی گوشی ذخیره کنید. جک 3.5 میلی متری به شما این امکان را می دهد که به راحتی هندزفری و کابل را متصل کرده و به موسیقی گوش دهید. البته در این گوشی بلوتوث وجود ندارد و فقط می توانید از پورت Micro USB استفاده کنید. همچنین گوشی سامسونگ sm-b315e از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند بنابراین برای کسانی که می خواهند گوشی شان منوی فارسی داشته باشد انتخاب خوبی نیست.

باتری Samsung Guru Music b315e

این گوشی از باتری 800 میلی آمپر ساعتی قابل تعویض توسط کاربر استفاده می کند. عملکرد باتری بسیار خوب است و به شما امکان 11 ساعت مکالمه را می دهد. برخلاف گوشی های رده بالا که مصرف باتری زیادی دارند، این گوشی نیازی به شارژ مداوم ندارد. چون مصرف باتری کم است.

قیمت گوشی سامسونگ sm-b315e

قیمت گوشی موبایل سامسونگ SM-B315E بسیار مقرون به صرفه و مناسب برای کسانی است که برای دور شدن از دنیای گجت ها و گوشی ها به یک گوشی ساده نیاز دارند و زیاد مشغول نیستند.

خرید گوشی sm-b315e

اگر برای کار خود به یک گوشی ساده نیاز دارید، این گوشی می تواند انتخاب خوبی باشد. همچنین برای افرادی که به تلفن های هوشمند متصل نیستند، خرید Samsung sm-b315e لانچری است که به صورت ویژه به خوبی کار می کند و نیاز کاربر را برآورده می کند.

دکمه بازگشت به بالا