معرفی گوشی اقتصادی سامسونگ A02s

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی گوشی اقتصادی سامسونگ A02s هستید این مقاله از سایت بیگ نیوز را مطالعه نمایید.

معرفی گوشی مقرون به صرفه سامسونگ A02s

SAMSUNG |اثر انگشت

در پایان سال 2020، سامسونگ یک گوشی بسیار اقتصادی و کارآمد به نام A02s عرضه کرد. این گوشی هوشمند با قیمت مناسب، عملکرد و سخت افزار خوبی را در دل خود جای داده است. سامسونگ با عرضه این سری از گوشی های هوشمند فوق اقتصادی، مقام اول را در بخش وسیع بازار کسب کرده است. در این مقاله نگاهی به Samsung A02s خواهیم داشت. در وب سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی می توانید گوشی های سامسونگ را از ارزان قیمت گرفته تا مدل های محبوب خریداری کنید.

طراحی و ساخت A02s

ابعاد گوشی A02s 164.2 x 75.9 x 9.1 میلی متر و وزن آن 196 گرم است، پشت گوشی از پلاستیک سخت ساخته شده است و شکل گرد گوشی، اثر انگشت را تا حد امکان کوچک نگه می دارد که او را آزار نمی دهد. در پنل پشتی شاهد سه ماژول دوربین با فلاش LED هستیم. دکمه های پاور و ولوم در کناره قرار دارند. از طرفی درگاه سیم کارت قابل مشاهده است، این گوشی مقرون به صرفه از دو سیم کارت به طور همزمان استفاده می کند. در قسمت پایینی گوشی جک هدفون 3.5 میلی متری، اسپیکر و درگاه نوع C وجود دارد که به دلیل اقتصادی بودن این محصول، سامسونگ از سنسور اثر انگشت برای کاهش قیمت استفاده نکرده است.

صفحه نمایش

Samsung A02s از صفحه نمایش مقرون به صرفه TFT PLS LCD استفاده می کند که وضوح مناسبی برابر با 720 در 1600 پیکسل و تراکم پیکسلی 702 پیکسل دارد. این صفحه نمایش 6.5 اینچی دارای 82 درصد پنل جلویی است که در مقایسه با قیمت خوب این محصول از صفحه نمایش نسبتا پایینی بهره می برد. این صفحه می تواند پاسخگوی شما برای کارهای روزانه و وبگردی باشد و در زیر نور خورشید به خوبی کار می کند.

سخت افزار و نرم افزار A02s

سامسونگ در این محصول اقتصادی از پردازنده بسیار مناسب Qualcomm Snapdragon 450 (14nm) استفاده کرده که دارای هشت پردازنده می باشد. پردازنده گرافیکی این گوشی Adreno 506 است که برای کارهای روزمره مناسب است و خواب و آرامشی را نخواهید دید اما انجام بازی های گرافیکی و سنگین روی آن را به شما توصیه نمی کنیم. حافظه داخلی سامسونگ A02s شامل 32/64 گیگابایت و 3/4 گیگابایت رم می باشد که همراه با پشتیبانی خوب این محصول از کارت حافظه جانبی تا 1 ترابایت، این گوشی را تغییر داده است این ارزان ترین و با ارزش ترین گوشی شما می باشد. گرفتن. می تواند اطلاعات شما را برای سال ها ذخیره کند و همچنان حافظه اضافی داشته باشد. سامسونگ a02s دارای سیستم عامل اندروید 10 است که قابلیت ارتقا نیز دارد.

دوربین A02

این گوشی هوشمند میان رده از سه دوربین در پشت استفاده می کند که شامل یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض، یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یک لنز ۲ مگاپیکسلی حساس به عمق است که اگر می خواهید عکس بگیرید، عالی است. و فوکوس خودکار دریافت خواهید کرد. یک لنز ماکرو برای گرفتن عکس های بسیار نزدیک به خوبی کار می کند و می توانید از فاصله بسیار دور از سوژه عکاسی کنید. این دوربین می تواند با کیفیت 1080 با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری کند. دوربین سلفی سامسونگ A02 دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی است که در شرایط نوری خوب عکس های خوبی می گیرد. البته به یاد داشته باشید که این دستگاه به قیمتی که برای این محصول می پردازید ارزش دارد و ما قصد نداریم محصولی را گسترش دهیم.

باتری

سامسونگ A02s از یک باتری بسیار قدرتمند با ظرفیت بسیار خوب 5000 میلی آمپر ساعت استفاده می کند که می تواند به سرعت با 15 وات شارژ شود. این مقدار باتری می تواند به راحتی دو روز بدون نیاز به شارژ برای شما کار کند. البته بستگی به میزان استفاده کاربر دارد که میانگین استفاده از این مقدار بر عهده کیست. به طور کلی اگر قصد خرید گوشی با قیمت مناسب و عملکرد خوب را دارید و از گوشی انتظار عملکرد سنگینی ندارید سامسونگ A02s با باتری قوی و دوربین خوب می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. .

دکمه بازگشت به بالا