معرفی گوشی اقتصادی سامسونگ A02s

اگر شما هم بدنبال مطالعه معرفی گوشی اقتصادی سامسونگ A02s هستید این مقاله از سایت بیگ نیوز را مطالعه نمایید.

معرفی گوشی مقرون به صرفه سامسونگ A02s

SAMSUNG |اثر انگشت

در پایان سال 2020، سامسونگ یک گوشی بسیار اقتصادی و کارآمد به نام A02s عرضه کرد. این گوشی هوشمند با قیمت مناسب، عملکرد و سخت افزار خوبی را در دل خود جای داده است. سامسونگ با عرضه این سری از گوشی های هوشمند فوق اقتصادی رتبه اول را در بخش وسیع بازار کسب کرده است. در این مقاله ببینید سامسونگ A02s پول می دهیم

طراحی و ساخت A02s

Samsung A02s دارای ابعاد 164.2 x 75.9 x 9.1 میلی متر و وزن 196 گرم است، پشت گوشی از پلاستیک سخت ساخته شده است و شکل گرد گوشی، اثر انگشت را تا حد امکان کوچک نگه می دارد، که او را آزار نمی دهد. در پنل پشتی شاهد سه ماژول دوربین با فلاش LED هستیم. دکمه های پاور و ولوم در کناره قرار دارند. از طرفی درگاه سیم کارت قابل مشاهده است، این گوشی مقرون به صرفه از دو سیم کارت به طور همزمان استفاده می کند. در قسمت پایینی گوشی جک هدفون 3.5 میلی متری، اسپیکر و درگاه نوع C وجود دارد که به دلیل اقتصادی بودن این محصول، سامسونگ از سنسور اثر انگشت برای کاهش قیمت استفاده نکرده است.


قیمت گوشی


صفحه نمایش

Samsung A02s از یک صفحه نمایش LCD ارزان قیمت TFT PLS استفاده می کند که دارای وضوح مناسب 720 در 1600 پیکسل و تراکم پیکسلی 702 است. این صفحه نمایش 6.5 اینچی دارای 82 درصد از پنل جلویی است که در مقایسه با صفحه نمایش نسبتاً پایینی دارد قیمت مناسب این محصول

سخت افزار و نرم افزار A02s

سامسونگ در این محصول اقتصادی از پردازنده بسیار مناسب Qualcomm Snapdragon 450 (14nm) استفاده کرده که دارای هشت پردازنده می باشد. پردازنده گرافیکی این گوشی Adreno 506 می باشد که برای کارهای روزمره بسیار مناسب است و هیچگونه خرابی و آرامشی را نخواهید دید، اما انجام بازی های گرافیکی و سنگین را به شما توصیه نمی کنیم. حافظه داخلی سامسونگ A02s شامل 32/64 گیگابایت و 3/4 گیگابایت رم می باشد که در کنار پشتیبانی این محصول از کارت های حافظه جانبی تا ظرفیت 1 ترابایت، این گوشی را به گوشی مقرون به صرفه و مقرون به صرفه ای تبدیل کرده است که می توانید از پس خرید آن برآیید. اطلاعات خود را برای سال ها ذخیره کنید و همچنان حافظه اضافی داشته باشید. سامسونگ a02s دارای سیستم عامل اندروید 10 است که قابلیت ارتقا نیز دارد.

دوربین A02s

این گوشی هوشمند میان رده از سه دوربین در پشت استفاده می کند که شامل یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض، یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یک لنز ۲ مگاپیکسلی حساس به عمق است که اگر می خواهید عکس بگیرید، عالی است. و فوکوس خودکار دریافت خواهید کرد. لنزهای ماکرو برای عکاسی کلوزآپ خوب عمل می کنند و می توانید از فاصله بسیار دور از سوژه عکاسی کنید. این دوربین می تواند با کیفیت 1080 با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری کند. دوربین سلفی سامسونگ A02 دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی است که در شرایط نور مناسب عکس های خوبی می گیرد. البته به یاد داشته باشید که سخت افزار به قیمتی که برای این محصول می پردازید ارزش دارد و ما قصد نداریم محصولی را گسترش دهیم.


قیمت گوشی سامسونگ


باتری

سامسونگ A02s از یک باتری بسیار قدرتمند با ظرفیت عالی 5000 میلی آمپر ساعت استفاده می کند که می تواند 15 وات سریع شارژ کند. این مقدار باتری می تواند به راحتی دو روز بدون نیاز به شارژ برای شما کار کند. البته بستگی به میزان استفاده کاربر دارد که میانگین استفاده را بر عهده دارد. در کل اگر می خواهید گوشی با قیمت مناسب و عملکرد خوب بخرید و از گوشی انتظار عملکرد سنگینی ندارید سامسونگ A02s با باتری قوی و دوربین خوب می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. .

  • لینک های پیشنهادی
  • قیمت گوشی سامسونگ
  • تلفن همراه بخر

دکمه بازگشت به بالا