مصدومان چهارشنبه سوری به ۱۰۰۰ نفر افزایش یافتند

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” مصدومان چهارشنبه سوری به ۱۰۰۰ نفر افزایش یافتند ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

معاون درمان وزارت بهداشت از افزایش مصدومان چهارشنبه سوری به ۱۰۰۰ نفر خبر داد و گفت: میزان مصدومان نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته و تعداد زیادی از این افراد رهگذر بودند.

به گزارش بیگ نیوز، سعید کریمی ـ معاون درمان وزارت بهداشت ـ در بازدیدی از بیمارستان شهید مطهری درباره آخرین آمار مصدومان مربوط به مراسم‌های چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: متاسفانه تعداد مصدومان چهارشنبه سوری افزایش یافته و تعداد آنها به ۱۰۰۰ نفر رسیده و نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از این تعداد ۴۳۰ نفر دچار سوختگی، ۳۳۰ مورد آسیب جدی چشمی،۷۴ مورد قطع عضو و ۱۴ نفر فوتی داشته‌ایم و ۸۵ درصد از این افراد عامل اصلی وقوع حادثه برای خود بوده‌اند.

به گفته معاون درمان وزارت بهداشت تعداد زیادی از این مصدومین رهگذر بوده‌اند و اصلا مواد محترقه نداشتند بنابراین همه کسانی که در حال گذر بودند با یک بی احتیاطی دچار آسیب چشمی شده و یا دچار قطع عضو شده‌اند و این بسیار ناراحت‌کننده است که در چنین روزی اعضای خود و شادی سلامتی را از دست دهند.

انتهای پیام

نشر علوم پزشکی

من به عنوان یک نویسنده متخصص در زمینه علمی و پزشکی، مطالبی را به شما ارائه می‌دهم که به طور جذاب و قابل فهم، اطلاعات لازم را درباره موضوعات مختلف سلامتی به شما منتقل کنند.
دکمه بازگشت به بالا