مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور در اصفهان آغاز شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.mehrnews.com ” در مورد مقاله ” مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور در اصفهان آغاز شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

آذرکیوان امیرپور در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین با بیان اینکه چهلمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزی پسران و سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزی دختران کشور به میزبانی اصفهان آغاز شده است، اظهار کرد: دانش آموزان دختر از روزهای ۲۰ الی ۲۸ بهمن ماه و دانش آموزان پسر از ۳۰ بهمن الی ۸ اسفند ماه به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: ۱۴۲۹ دانش آموز پسر و ۱۰۲۵ دانش آموز دختر در رشته‌های شطرنج، هندبال، بسکتبال، بدمینتون، دو و میدانی و تنیس روی میز در این دوره از مسابقات رقابت خواهند کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به آغاز پذیرش دانش آموزان در مسابقات قهرمانی دانش آموزان کشور همزمان با عید سعید مبعث خاطر نشان کرد: مسابقات دانش آموزان سراسر کشور با حضور دانش آموزان دختر و در رشته‌ی دو و میدانی کار خود را آغاز خواهد کرد.

دکمه بازگشت به بالا