مزایا و معایب گوشی سامسونگ a33

اگر شما هم بدنبال مطالعه مزایا و معایب گوشی سامسونگ a33 هستید این مقاله از سایت بیگ نیوز را مطالعه نمایید.

Galaxy |SAMSUNG

بررسی کامل سامسونگ گلکسی A33

خرید یک گوشی میان رده می تواند به شما کمک کند تا یک گوشی کارآمد با امکانات و امکانات فراوان و با قیمتی بسیار مقرون به صرفه داشته باشید. گوشی سامسونگ a33 یک گوشی ارزان قیمت با 4 دوربین در پنل پشتی و دو شیار سیم کارت است که در اوایل سال 2022 روانه بازار شد و استفاده از آن در مدت طولانی رضایت شما را به همراه خواهد داشت.

مزایا و معایب گوشی موبایل سامسونگ a33

  • دوربین با کیفیت خوب
  • قیمت مناسب
  • مجهز به گواهی مقاومت در برابر آب IP67
  • صفحه نمایش با وضوح Full HD
  • بلندگوهای استریو موجود است
  • حداکثر میزان روشنایی صفحه را کاهش دهید

ظاهر و طراحی گوشی سامسونگ a33

شرکت سامسونگ گوشی a33 را با ابعاد 159.7 x 74 x 8.1 میلی متر با وزن 186 گرم روانه بازار کرد. ضخامت این گوشی 8.1 میلی متر است و از این نظر در رده گوشی های تقریبا ضخیم قرار می گیرد و لبه های باریکی ندارد. سامسونگ برای کاهش هزینه تولید و طراحی گوشی سامسونگ A33 از پلاستیک به عنوان ماده ای برای قاب و پنل پشتی استفاده کرده و صفحه نمایش آن از شیشه است. از مزیت های طراحی این گوشی بزرگ می توان به رنگ های مختلف پنل پشتی اشاره کرد تا بتوانید a33 سامسونگ آن را در 4 رنگ مشکی، سفید، آبی و رنگ روشن خاص که با نام هلو معرفی کردند تهیه کنید. تمامی رنگ های پنل پشتی روی گوشی مات هستند، البته اثر انگشت روی بدنه باقی می ماند که با قرار دادن قاب گوشی به راحتی حل می شود. لایه محافظ Corning Gorilla Glass 5 از صفحه نمایش شیشه ای نیز مراقبت می کند.
در پنل پشتی این گوشی یک ماژول رنگ پنل وجود دارد که دارای 4 دوربین با فلاش LED است و در پنل جلویی نیز یک دوربین سلفی بر روی نقطه قطره ای قرار گرفته است. در لبه پایینی گوشی یک پورت Type-c، بلندگو و میکروفون اصلی وجود دارد و خبری از جک 3.5 میلی متری صدا نیست. در سمت راست دکمه های بالا و پایین و دکمه های روشن و خاموش مطابق طرح قرار گرفته اند. در قسمت بالایی گوشی یک شیار سیم کارت و یک میکروفون دوم وجود دارد. گوشی سامسونگ A33 دارای دو اسلات در اسلات سیم کارت است که به شما امکان می دهد به جای اسلات سیم کارت دوم از microSDXC برای افزایش حافظه استفاده کنید.
یکی دیگر از مزایای طراحی بدنه این گوشی مقاومت آن در برابر آب است. سامسونگ اعلام کرده است که a33 دارای گواهی IP67 است و A33 می تواند 30 دقیقه در عمق 1 متری آب دوام بیاورد.

ویژگی ها و مشخصات فنی گوشی سامسونگ 2022 a33 5g

سامسونگ گلکسی A33 5G را به صفحه نمایش 6.4 اینچی با نرخ تازه سازی 90 هرتز و تراکم 411 پیکسل بر اینچ مجهز کرده است. رزولوشن این صفحه نمایش Full HD (رزولوشن 1080×2400 پیکسل) است که یکی از مزیت های گوشی است و می توانید روی تماشای انواع محتوا با کیفیت خوب در این صفحه حساب کنید.
گلکسی A33 5G دارای تراشه بزرگ اگزینوس 1280 با معماری 5 نانومتری است که می تواند عملکرد تقریبا متوسط ​​و بالایی در بازی داشته باشد و در اجرای برنامه ها کاملاً قابل قبول و روان است، زیرا این تراشه عملکرد بالایی دارد و علاوه بر تلفن A33، همچنین در گوشی Samsung Galaxy A53 5G موجود است. سامسونگ در کنار این تراشه یک پردازنده گرافیکی Mali-G68 قرار داده است و به طور کلی گوشی A33 برای فعالیت های روزمره و استفاده از اپلیکیشن های مختلف ویرایش و ویرایش مناسب است.
در پنل پشتی این گوشی 4 دوربین تعبیه شده که دوربین اصلی عریض با کیفیت تصویر 48 مگاپیکسلی، دوربین دوم اولترا واید با دوربین 8 مگاپیکسلی، دوربین سوم ماکرو با کیفیت تصویر 5 مگاپیکسلی و دوربین چهارم که 2 مگاپیکسل است. دوربین. سنسور یک سنسور عمق است. در پنل جلویی دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض قرار دارد.
برای قسمت باتری یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت وجود دارد که از کابل 25 واتی پشتیبانی می کند و به صورت بی سیم در دسترس نیست.

مقایسه گوشی موبایل سامسونگ a33 با سایر گوشی های موبایل

در مقایسه با A53، A33 از نظر تراشه تفاوتی ندارد و طراحی زیباتری دارد. در این مقایسه گوشی A33 دارای طراحی جوان پسندتر و رنگ های متفاوت و به طور کلی وزن کمتر و لبه های زیباتر است.

قیمت موبایل سامسونگ A33

قیمت مناسب گوشی سامسونگ A33 با توجه به لیست قیمت گوشی های سامسونگ و امکاناتی که سامسونگ برای این گوشی در نظر گرفته است می تواند دلیل محکمی برای خرید این محصول باشد.

خرید گوشی سامسونگ A33

اگر به فکر خرید یک گوشی میان رده هستید که قدیمی نیست و در کنار قیمت، می توانید از آن برای عکس گرفتن و کمی بازی استفاده کنید، خوب است به فکر خرید گوشی سامسونگ A33 باشید.

دکمه بازگشت به بالا