مدودف: مسکو حق اقدام علیه تک تک اعضای ناتو را دارد

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” مدودف: مسکو حق اقدام علیه تک تک اعضای ناتو را دارد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

روسیه |سیاره

به نقل از خبرگزاری تاس، مدودف اظهار کرد: جنایتکاران اوکراینی اعلام کرده‌اند که به آنها اجازه داده شده است تا هر نوع حمله به تمام اهداف روسیه به ویژه در کریمه را انجام دهند.

وی افزود: اگر این موضوع درست باشد که در حال حاضر هیچ دلیلی برای شک در درستی آن وجود ندارد، نشان دهنده شواهد حقوقی مستقیم از همدستی غرب با اوکراین در جنگ علیه روسیه است.

مدودف با تاکید بر اینکه اثبات همدستی غرب با اوکراین در جنگ علیه روسیه به مسکو حق به راه انداختن جنگ علیه هر یک از کشورهای عضو ناتو را می‌دهد، خاطرنشان کرد: این بسیار غم‌انگیز و تاسف‌بار است، افسوس که پیشگویی درباره آخرالزمان روز به روز به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود.

معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه در ادامه و در تائید سخنان خود در مورد نزدیک شدن به آخرالزمان، گفت: در آن روزها مردم در جست وجوی مرگ خواهند بود و آن را نخواهند یافت، آرزو خواهند کرد که بمیرند و مرگ از آنها خواهد گریخت.

به گزارش ایرنا، مدودف پیشتر نیز درباره خطر آغاز جنگ جهانی سوم هشدار داد و افزود: صادقانه بگویم، به طور قطع بهتر بود آنها [سیگنال‌ها] را می‌شنیدند. در هر صورت جهان مجبور نبود با تهدید جنگ جهانی سوم روبرو شود. در واقع اینجاست که مخالفان ما فعالانه همه را تحت فشار قرار می‌دهند.

رئیس جمهور پیشین روسیه با اشاره به آنکه “درگیری در اوکراین موضوعی در مقیاس جهانی است”، گفت: آمریکا [از درگیری در اوکراین] پول در می‌آورد، اروپا ضرر می‌کند و کل جهان در تنش است. از این منظر تا حدی این درگیری به یک مساله جهانی و درگیری جهان‌ها و مناقشه‌ای بر سر موجودیت کل سیاره تبدیل می‌شود

310310

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا