مخالفت شدید وزیر گردشگری سوریه با گرفتن عکس در کنار وزیر صهیونیست

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” farsnews.ir ” در مورد مقاله ” مخالفت شدید وزیر گردشگری سوریه با گرفتن عکس در کنار وزیر صهیونیست ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین بیگ نیوز، رسانه‌های صهیونیستی فاش کردند که «محمد رامی مرتینی» وزیر گردشگری سوریه که اخیرا در اجلاسی جهانی در عربستان سعودی حضور یافته بود، به «حاییم کاتس» وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی اجازه ایستادن در کنار خود و گرفتن عکس یادگاری را نداده است.

شبکه صهیونیستی«کان»، شامگاه جمعه، با انتشار تصاویری خبر داد که در اجلاس سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل متحد حاییم کاتس در عکس دسته‌جمعی‌ای که از این اجلاس منتشر شده، مستقیما پشت وزیر گردشگری سوریه ایستاده است.

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» فاش کرد مرتینی به‌شدت با ایستادن وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی در کنار خود هنگام گرفتن عکس‌ دسته‌جمعی مخالفت کرده و از او دور شده است.

در تصویری که رسانه‌های صهیونیستی منتشر کرده‌اند، در حالی که همه برای گرفتن عکس‌ دسته‌جمعی آماده‌ می‌شوند، وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی پشت وزیر گردشگری سوریه و یک مسئول طالبان ایستاده است.

منابع صهیونیستی می‌گویند مشخص نیست که آیا مقام طالبان حاییم کاتس را شناخته یا عکس گرفتن در کنار او برایش مهم نبوده است.

 

سوریه |عکس

 

حاییم کاتس اولین وزیر صهیونیست است که در صدر هیأتی از مقامات رژیم صهیونیستی برای اولین بار هفته گذشته وارد عربستان سعودی شد.

سفر این مقام صهیونیست در حالی به عربستان سعودی صورت گرفته که «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی اخیرا در مصاحبه با شبکه آمریکایی «فاکس نیوز» گفت ریاض و تل‌آویو هر روز به عادی‌سازی روابط نزدیک‌تر می‌شوند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز در سخنرانی اخیر خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد مدعی شد که روابط این رژیم و عربستان سعودی به زودی عادی‌سازی خواهد شد.

پایان پیام/م




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا