محور لردگان به ایذه فلات مرکزی ایران را به خلیج فارس وصل می‌کند

ایران |خلیج فارس

بیگ نیوز / چهارمحال و بختیاری معاون سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: پیش بینی می شود عملیات اجرایی پروژه خاکستر لردگان-ایذه طی سه سال آینده به پایان برسد. این محور فلات مرکزی ایران را به خلیج فارس متصل می کند.

حمید پورمحمدی ، 30 تیرماه در حاشیه نوسازی محور لردگان-ایذه در جمع خبرنگاران در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اعتبار ملی احداث این محور اعطا شده است اظهار داشت: برآورد اولیه برای اعطای اعتبار به این پروژه 140 میلیون تومان است . ، اما کامل این پروژه به 800 میلیارد اعتبار نیاز دارد که در آینده توسط سازمان برنامه و بودجه به این پروژه اختصاص می یابد.

معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: پیش بینی می شود عملیات اجرایی پروژه لردگان-ایذه طی سه سال آینده به پایان برسد. تاکنون پیمانکاری برای این پروژه انتخاب شده است. پیمانکار دیگری آزاد می شود.

وی تأکید می کند: با بهره گیری از محور لردگان-ایذه ، بسیاری از مشکلات ارتباطی و زیرساختی در شهرستان لردگان برطرف می شود و لردگان به یک دوراهی برای تردد تبدیل می شود ، این محور فلات مرکزی را به خلیج فارس نیز متصل می کند.

اقبال عباسی ، استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه احداث محور سه راهی فراکشار ، بروجن – لردگان در مسیر ایذه برای این استان از اهمیت زیادی برخوردار است ، گفت: محور شهرکرد ، شلمزار- ناگان به ایذه نیز یکی از مواردی است که در این استان در نظر گرفته شده و اتمام عملیات اجرایی این پروژه ها در مقصد اقتصادی استان تأثیر دارد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر پیمانکاران در محورهای مواصلاتی بروجن-لردگان ، تونل Koreabos ، شهرکرد به ناغان و لردگان به ایذه مشغول کار هستند. عباسی تاکید کرد: محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری از وضعیت خوبی برخوردار است اما کمبود در این استان بسیار زیاد است و این موضوع دیده نمی شود.

انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا