نماد سایت بیگ نیوز

محمود احمدی نژاد در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

محمود احمدی نژاد در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” borna.news ” در مورد مقاله ” محمود احمدی نژاد در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بیگ نیوز، محمود احمدی نژاد، رئیس دولت های نهم و دهم با حضور در ستاد انتخابات در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. مجتبی ثمره هاشمی در فرایند ثبت نام، احمدی نژاد را همراهی می‌کرد. 

احمدی‌نژاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است و در کارنامه کاری خود علاوه بر هشت سال ریاست جمهوری، استانداری اردبیل و شهرداری تهران را دارد. وی همچنین در انتخابات دوره های دوازدهم و سیزدهم ریاست جمهوری نیز ثبت نام کرد که صلاحیتش توسط شورای نگهبان احراز نشد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز هشت تیرماه در سراسر ایران برگزار می‌شود. بر اساس اعلام وزارت کشور ثبت‌نام داوطلبان نامزدی در این انتخابات تا روز ۱۴ خرداد ماه ادامه خواهد داشت. نتیجه بررسی و احراز صلاحیت داوطلبان از سوی شورای نگهبان ۲۲ خرداد اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل