مبالغ نجومی برای سقط جنین غیرقانونی؛ از ۷۰ تا ۱۵۰ میلیون!

پزشک |دانشجو

مبالغ نجومی برای سقط جنین غیرقانونی؛ از ۷۰ تا ۱۵۰ میلیون!
آفتاب نیوز :

طبق گفته یک ماما که سقط غیر قانونی انجام می دهد، اگر همه چیز نرمال باشد برای سقط جنین زیر سه ماه تقریبا ۷۰ میلیون و بالای ۴ ماه آن هم تنها یک هفته بیشتر از ۴ ماه با مبلغ ۱۵۰ میلیون کار را انجام می دهد.

یک پزشک عمومی در مورد هزینه این عمل ها می گوید که هزینه سقط جنین غیرقانونی تا ۴ ماه ۱۲۰ میلیون تومان است. البته افرادی هم هستند که چنین پولی ندارند، اما به این خاطر که ممکن است جانشان به خطر بیافتد با هزینه کمتر هم حاضر به انجام کار می شوم. اما اگر افرادی با تمکن مالی بالا برای این کار مراجعه کنند، بیش از ۱۲۰ میلیون از آن ها می گیرم.

این پزشک در پاسخ به این سوال که آیا از شناسایی شدن و از دست دادن پروانه طبابت خود ترسی ندارد، می افزاید: حتی برای افرادی که مرتکب خلاف های بزرگتر مانند قتل می شوند هم همیشه بار اولی برای ترسیدن وجود دارد.

اما من به کاری که می کنم به چشم یک خیانت نگاه نمی کنم. من با کسانی طرف هستم که اکثرا با رابطه خارج از ازدواج باردار شده اند و همین مسئله باعث می شود که فکر کنم یک زندگی را نجات داده ام.

در مورد پروانه طبابت هم شاید بالا بودن هزینه انجام این کار به دلیل همین مسئله است که اگر پروانه طبابتم باطل شد باز هم بتوانم از پس هزینه های زندگی ام بربیایم.

منبع: دانشجو

منبع: aftabnews.ir

دکمه بازگشت به بالا