ماموریت ویژه دانشگاه تهران برای تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری با جوانان آمریکایی و اروپایی

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” ana.ir ” در مورد مقاله ” ماموریت ویژه دانشگاه تهران برای تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری با جوانان آمریکایی و اروپایی ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

مقیمی مطرح کرد؛

ماموریت ویژه دانشگاه تهران برای تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری با جوانان آمریکایی و اروپایی

رئیس دانشگاه تهران گفت: دانشکده های این دانشگاه به تناسب موضوعی ماموریت دارند تا جنبه های منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی را در زمینه نامه نگاری ها به جوانان آمریکایی و اروپایی تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در نشست بین المللی یک دهه سخن رهبر حکیم انقلاب اسلامی با جوانان آمریکا و اروپا که صبح امروز در سالن شهید آیت الله رئیسی این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز جلسه شورای دانشگاه تهران به موضوع مهمی با عنوان ورق خوردن تاریخ از شرق تا غرب با توجه به نامه مقام معظم رهبری به جوانان آمریکایی و اروپایی اختصاص دارد.

وی افزود: امروز سالن اجلاس دانشگاه تهران با ظرفیت 280 نفر ظرف مدت 100 روز افتتاح شد، این سالن با نام حضرت آیت الله شهید رئیسی نامگذاری شد که یاد ایشان و شهدای خدمت به ویژه امیرعبداللهیان که دانش آموخته دانشگاه تهران بودند و روز های دوشنبه در دانشگاه تدریس داشتند را گرامی می داریم.

مقیمی با اشاره به ورق خوردن تاریخ از شرق تا غرب تصریح کرد: گام آغازین آن از سوی رئیس شورای تحول علوم انسانی برداشته شد. مکاتبات و نامه نگاری های رهبر معظم انقلاب با جوانان آمریکا و اروپا در سال 93 آغاز و سال 94 دومین نامه منتشر شد و سومین آن سال 1403 انتشار یافت، باید منظومه فکری رهبر معظم را ما دانشگاهیان از جنبه های مختلف علوم اجتماعی، روان شناسی، علم سیاست، حقوق، مباحث مدیریت، ادبیات و علوم انسانی به ویژه زبان شناختی بررسی کنیم.

رئیس دانشگاه تهران گفت: دانشکده ها به تناسب موضوعی ماموریت خواهند یافت تا جنبه های منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی را در زمینه نامه نگاری های رهبری به جوانان آمریکایی و اروپایی تبیین کنند و آن را سرلوحه تعاملات بین المللی قرار دهند.

به گزارش خبرنگار آنا، سالن شهید آیت الله رئیسی صبح امروز با حضور وزیر علوم، معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری، رئیس فرهنگستان علوم، رئیس کارگروه تحول و ارتقای علوم انسانی، دختر رئیس جمهور شهید و سایر شخصیت های علمی در دانشگاه تهران گشایش یافت.

تیم خبری ورزشی

با تمرکز بر روند تحول و تغییرات فناوری در ورزش، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مقالات جذاب و اطلاعاتی درباره‌ی نقش فناوری در بهبود عملکرد ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در ارتقای دانش ورزشی و بررسی نوآوری‌های فناورانه در ورزش قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای فناوری در ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا