ماسک اسکراب برای پوست خشک

روتین‌های تکراری و خسته‌کننده و مداومت در استفاده از ترکیبات آرایشی بهداشتی مختلفی که هیچ تاثیری روی جوانسازی و رفع ضایعات پوستی ندارند؛ انگار قرار نیست این چرخه مراقبت از پوست نتیجه‌بخش باشد و این همه حساسیت در مراقبت از پوست چیزی جز اتلاف وقت و هدر دادن سرمایه نیست. تا به حال شما هم در چنین موقعیت و حس و حالی قرار داشته‌اید؟

حلقه گمشده خیلی از برنامه‌های مراقبت از پوست در دنیای امروز بحث اسکراب و لایه‌برداری پوست است که احتمالا بارها و بارها درباره آن شنیده‌اید. اسکراب صورت و بدن یک تکنیک است که با استفاده از محصولات لایه‌بردار و به صورت دائمی انجام می‌شود. اما خیلی از افراد لایه‌برداری را یک فرایند ترسناک می‌دانند و کم‌تر بدان اهمیت می‌دهند! اکنون که نقد امروز مینی ژوپ را می‌خوانید احتمالا انواع و اقسام دستگاه‌های جوانسازی پوست خانگی و ترکیبات آرایشی بهداشتی پوست را امتحان کرده‌اید. این بار قصد داریم مراحل مختلف اسکراب و لایه‌برداری صورت را گام به گام و کامل‌تر از همیشه بررسی کنیم.

اسکراب طبیعی بدن حاوی ذرات و عصاره پر خاصیت خیار می باشد که پوست صورت را از هر گونه مواد غیر بهداشتی و الوده پاکسازی می کند و منافذهای باز را می بندد تا مانع از ورود موادهای شیمیایی شود. اسکراب لایه بردار خیار، مناسب برای انواع پوست می باشد افرادی که پوستی چرب، خشک و حساس دارند، اسکراب لایه بردار خیار برند کلین بیوتی بهترین و مناسب ترین گزینه برای آن ها می باشد. زیرا این محصول، ارام ارام پوست صورت را لایه بردار کرده و کثیفی ها و آکنه موجود روی پوست از بین می برد همچنین این اسکراب، از ایجاد جوش، لکه، کک و مک و سایر مشکلات پوستی به طرز شگفت انگیزی جلوگیری کرده و پوست را همیشه صاف و درخشان، برای شما عزیزان که به زیبایی پوست خود اهمیت می دهید، نگه می دارد. ویژگی ها :

پکاسکراب و ماسک لب کاریته پک اسکراب و برای حفظ نرمی و صافی لب‌ها بهتر است روزانه از اسکراب لب استفاده شود. همچنین پوست های مرده از بین می رود پک اسکراب و ماسک لب کاریته لایه برداری لب را انجام می دهد. اسکراب لب یکی از بهترین روش ها برای لایه برداری می باشد. پک اسکراب و ماسک لب کاریته یاعث رفع خشکی و پوسته پوسته شدن لب می شود یکی از ویژگی های این پک اسکراب روشن کردن و خوشرنگ کردن لب می باشد از مزایای استفاده از این پک اسکراب آبرسانی و مرطوب کردن لب ها می باشد این پک اسکراب باعث ترمیم لب بعد از اسکراب می شود.ماساژ با اسکراب به افزایش گردش خون کمک می کندیکی از فواید استفاده از اسکراب و ماسک لب نرم شدن پوست لب می باشد

ایجاد پوست یکدست از دیگر مزایای استفاده از اسکراب و ماسک لب می توان به خوشرنگ کردن و آبرسانی لب اشاره کرداین محصول اورجینال می باشد طریقه مصرف:برای استفاده بهتره اول اسکراب لب رو استفاده کنید بعد ماسک لب. مقداری از اسکراب رو با انگشت برداشته و به آرومی به مدت ۲-۳ دقیقه روی لب ها ماساژ بدین و بذارید حدودا ۵ دقیقه روی لبتون بمونه. بعد پاکش کنید و حالا نوبت استفاده از ماسک لبه، مقداری از ماسک لب رو‌ برداشته و روی لب بمالید. : لایه برداری لب رفع خشکی و پوسته پوسته شدن لب روشن کردن و خوشرنگ کردن لب آبرسانی و مرطوب کردن لب

اسکراب طبیعی بدن

حاوی ذرات و عصاره پر خاصیت خیار می باشد که پوست صورت را از هر گونه مواد غیر بهداشتی و الوده پاکسازی می کند و منافذهای باز را می بندد تا مانع از ورود موادهای شیمیایی شود. اسکراب لایه بردار خیار، مناسب برای انواع پوست می باشد افرادی که پوستی چرب، خشک و حساس دارند، اسکراب لایه بردار خیار برند بیواکوا بهترین و مناسب ترین گزینه برای آن ها می باشد. زیرا این محصول، ارام ارام پوست صورت را لایه بردار کرده و کثیفی ها و آکنه موجود روی پوست از بین می برد همچنین این اسکراب، از ایجاد جوش، لکه، کک و مک و سایر مشکلات پوستی به طرز شگفت انگیزی جلوگیری کرده و پوست را همیشه صاف و درخشان، برای شما عزیزان که به زیبایی پوست خود اهمیت می دهید، نگه می دارد. ویژگی ها :

وکالی محصولی از محصولات مراقبت پوست میباشد که برای شفاف سازی و پاکسازی عمقی پوست صورت و بدن استفاده میشود. دانه های شنی که دارد باعث میشود سلول های مرده پوست حذف شوند که اینکار باعث شفافیت پوست و جلوگیری از جوش زدن میشود. جوش های زیر پوستی را پاک میکند. قبل از اصلاح بدن باعث خروج موهای زیر پوستی میگردد تا از بازگشت موها جلوگیری شود. دارای ویتامین های مغذی برای پوست که باعث جوانسازی پوست میگردد. باعث رفع کدری و تیرگی پوست میگردد. نتایج فوق العاده ای را برای افراد دارد و رضایت مشتریان خودش را دارد . اسکراب محصولی برای لایه برداری پوست است که برای مصرف هفته ای 2 بار توصیه میشود و استفاده بیش از اندازه باعث نازک شدن پوست و آسیب پذیر شدن آن میگردد. ویژگی ها :

برای بر طرف کردن سلول های خشک، تیره و آلودگی های روی پوست طراحی شده و پس از یک لایه برداری ملایم، روغن های مقوی و نرم کننده بکار رفته در آن، پوست شما را لطیف و مرطوب می نماید. گرانول های طبیعی موجود در این ژل عمل لایه برداری را به طور فوق العاده ای انجام می دهد. در اثر برداشته شدن سلول های مرده از سطح پوست، پوست اکسیژن بیشتری دریافت خواهد کرد و درخشندگی و لطافت خود را باز خواهد یافت و همزمان رایحه دلپذیری نیز بدست می آورد. همچنین برداشته شدن آلودگی ها از منافذ پوست یه پیشگیری از آکنه کمک می نماید.

خروج از نسخه موبایل