ماجرای اخبار رجیستر شدن آیفون ۱۴ چه بود؟

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” ماجرای اخبار رجیستر شدن آیفون ۱۴ چه بود؟ ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

آیفون

سید ابراهیم ابراهیمی در همایش نکوداشت یکصدمین سال تاسیس سازمان ملی استاندارد ایران که ۲۹ مهرماه در بجنورد مرکز خراسان شمالی برگزار می‌شد، در پاسخ به پرسش خبرنگار بیگ نیوز در خصوص ماجرای اخبار رجیستر شدن یا نشدن گوشی های آیفون ۱۴، اظهار کرد: این اخبار نشأت گرفته از یک سوء تفاهم بود.

وی افزود: سوء تفاهمی در مصاحبه مطبوعاتی رئیس سازمان ملی استاندارد به وجود آمد که بنده هم در آن جلسه حضور داشتم.

خبر مهم رییس سازمان استاندارد درباره رجیستری/ تکلیف آیفون ١۴ روشن شد؟

وی ادامه داد: رئیس سازمان ملی استاندارد در آن مصاحبه گفته بود که متولی این کار، وزارت ارتباطات است و توضیح داد که استانداردی نیز در این خصوص وجود ندارد که بدانیم استاندارد آن مشمول استاندارد اجباری می شود یا ملی.

ابراهیمی تاکید کرد: ریاست سازمان ملی استاندارد ابراز امیدواری کرده بود که این مدل از گوشی های آیفون از آنجایی که دست بسیاری از مردم وجود دارد، رجیستر شود اما برخی از افرادی که در آنجا حاضر بودند این پاسخ را بدین گونه اشاعه دادند که رئیس سازمان گفته است گوشی‌های آیفون ۱۴ رجیستر خواهد شد.

۲۱۷

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و دانش فنی وسیع هستم که با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند و رویکردهای تحلیلی، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با قدرت تفکر و تحلیل بالا ارائه دهم. هدفم این است که شما را در درک بهتر مسائل اقتصادی یاری دهم و به شما اطمینان دهم که از بهترین منابع و تحلیل‌ها استفاده می‌کنید.
دکمه بازگشت به بالا