لزوم توجه به اهمیت گفت‌وگو در فضای همدلی و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اسلامشهر ، مراسم تکریم و راه اندازی نمایندگان فرهنگ دانشجویی قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با حضور مهدی آقاریان معاون دانشجویی اسلامشهر برگزار شد. دانشگاه آزاد تهران ، حامد زارعی ، رئیس واحد اسلامشهر و اسدالله بیات. وی به عنوان معاون فرهنگی دانشجویی واحد اسلامشهر معرفی شده است و از زحمات جبار امینی قدردانی می شود.

در این مراسم معاون دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران تحول فرهنگی و نوآوری را به عنوان تأکیدات مقام معظم رهبری ذکر کرده و تأکید می کند که این دانشگاه بویژه معاون فرهنگی دانشجویی قدم زدن این جهت برای هدایت ایران است.

مهدی آقاریان با اشاره به رویکرد معاونت اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی برای پیگیری دغدغه های فرهنگی و ایجاد فضای تحول آفرین خاطرنشان کرد: رئیس فرهنگ و معاونت دانشجویی با استفاده از منابع کاملاً اسلامی و بیان گام دوم انقلاب اسلامی خودسازی جامعه پذیری و تمدن اسلامی است.

مهمترین نقش دانشگاه در مدل سازی و پیشرفت جامعه

وی با اشاره به نقش اساسی دانشگاه در مدل سازی ، توسعه و پیشرفت جامعه گفت: این دانشگاه از سه طریق “طراحی و ساخت مدلی برای مدیریت جامعه” ، “طرح پیشنهادهای علمی” و “اصلاح عملیاتی” “از ساختارهای کشور” و “آموزش نیروی انسانی متخصص ، از نظر مذهبی و م effectivelyثر در حرکت موفقیت آمیز در مسیر انقلاب نقش دارند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: گام موفقیت آمیز در این راستا مستلزم تحول و نوآوری فرهنگی است.

اقاریان بر لزوم توجه بیشتر به اهمیت گفتگو در فضای همدلی و مشارکت ، در اختیار داشتن صندلی های آزاد اندیشی و استفاده از زمینه مدیریت دانش در زمینه تغییر و پیشرفت تأکید می کند.

وی خواستار توجه بیشتر به رویکرد مسئله مدار دانشگاه و ایجاد تحول و نوآوری فرهنگی در راستای منویات مقام معظم رهبری شد.

انتهای پیام / 4078/4062 /

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا