قطع برق گسترده در آمریکا بر اثر توفان مرگبار+عکس

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” farsnews.ir ” در مورد مقاله ” قطع برق گسترده در آمریکا بر اثر توفان مرگبار+عکس ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین بیگ نیوز، مقام‌ها و رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که توفان در شرق این کشور باعث اختلال گسترده در امورات زندگی شده و جان حداقل دو نفر را گرفته است.

منابع رسانه‌‎ای از آمریکا خبر دادند که توفان در چند ایالت شرقی این کشور، باعث قطعی گسترده برق، لغو یا به تاخیر افتادن هزاران پرواز خطوط هوایی و جان باختن حداقل دو نفر شده است.

به گزارش لس آنجلس تایمز، بیش از یک میلیون و صد هزار مشترک خانگی و بخش اقتصادی در مناطق شرقی آمریکا در نتیجه توفان شدید روز دوشنبه دچار قطع برق شدند؛ توفانی که همراه آن تگرگ و رعد و برق هم اتفاق افتاده است.

رعد و برق |سیل

 

«مرکز ملی هوا» در آمریکا روز گذشته با صدور بیانیه‌ای درباره وقوع توفان در شرق آمریکا شامل پایتخت و حومه آن تا ساعت ۲۱ دوشنبه شب (دیشب به وقت محلی) هشدار داده بود.

در این بیانیه تصریح شده بود: «خطر قابل توجهی برای بادهای توفانی مخرب، همراه با احتمال تگرگ و گردباد بزرگ، حتی گردبادهای بسیار شدید وجود دارد».

مقام‌های هواشناسی آمریکا برای ۱۰ ایالت این کشور شامل تنسی و نیویورک درباره وقوع توفان و گردباد هشدار داده و اعلام کرده بودند که احتمال در معرض خطر بودن ۲۹.۵ میلیون آمریکا وجود دارد.

رعد و برق |سیل

 

از ایالت کارولینای جنوبی خبر رسیده که نوجوان ۱۵ ساله که برای دیدار با پدربزرگ و مادربزرگ خود به خانه آنها رفته بود، در نتیجه سقوط درخت جانش را از دست داد. یک جوان ۲۸ ساله آمریکایی هم در شهر فلورانس ایالت آلاباما در نتیجه برخورد رعد و برق کشته شد.

بنا بر اعلام مقام‌های این کشور، بیش از ۲۶۰۰ پرواز داخلی در نتیجه توفان در شرق آمریکا لغو و حدود ۷۹۰۰ پرواز هم با تاخیر انجام شد.

توفان برخی مسابقات ورزشی از قبل برنامه ریزی شده را لغو کرد شامل مسابقه بسکتبال بین فیلادلفیا و واشنگتن نشنالز که قرار بود در شهر فیلادلفیا برگزار شود.

رعد و برق |سیل

 

مرکز ملی هوا در آمریکا برای مناطقی از قبیل «مریلند»، هشدار وقوع سیل صادر کرده چرا که در یک مدت کوتاهی در مریلند بارشی به اندازه چهار اینچ باریده است.

قطع برق گسترده در آمریکا شامل ۱.۱ میلیون مشترک آمریکایی در آلاباما، جورجیا، کارولینای جنوبی، کارولینای شمالی، مریلند، دلاور، نیوجرسی، پنسیلوانیا، تنسی، ویرجینیا رخ داده است.

رعد و برق |سیل

 

پایان پیام/م




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا