قزوین در توجه به الزامات حقوق شهروندی در کشور جایگاه خوبی دارد

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز قزوین؛ کارگروه امور اجتماعی عصر چهارشنبه در استان قزوین برگزار شد.

حمید حمید حبیبی در این جلسه گفت: منشور حقوق شهروندی در سال 1995 تصویب شد و ایجاد میز خدمت یکی از راه های دستیابی به حقوق شهروندی بود که مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: “در سال 1997 تفاهم نامه ای برای استفاده از ظرفیت نمازخانه ها و تریبون های نماز جمعه و ارائه اخبار و فرهنگ امضا شد که خوشبختانه طی سه سال گذشته ، براساس نظرسنجی ها و ارزیابی ها ، به ما. به طور مداوم موقعیت خوبی در کشور به دست آورده است.

حبیبی گفت: بدنه سیستم اداری همکاری خوبی در این کار داشته و جایگاه کشورمان در اجرای حقوق شهروندی افزایش یافته است ، به طوری که اجرای تصویب قانون شهروندی برای جلب رضایت مردم در کشور ، 52٪ و در استان قزوین 60٪.

اجتماعی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین خاطرنشان کرد: “موارد مهمی از جمله آموزش ، نظارت ، بازرسی و ایجاد بانکهای خدمات الکترونیکی در استان جدی گرفته شد و من در شاخص ها در میان 22 استان شرکت کننده. “

وی گفت: در شاخص های اطلاع رسانی ، خدمات حضوری و رسیدگی به شکایات وضعیت بهتری داریم اما در شاخص جبران خسارت برای شهروندان ضعیف بودیم.

اداره ورزش و جوانان بالاترین امتیاز را کسب کرد

حبیبی افزود: 90 درصد ساکنان استان با آموزش حقوق شهروندی آشنا هستند و وزارت ورزش و جوانان بیشترین امتیاز را در رعایت حقوق شهروندی کسب کرده است که قابل تقدیر است.

رضا گروسی ، مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: به نظر می رسد که ما نیاز به بازنگری در روش و نوع ارزیابی داریم ، زیرا این امتیاز در چهارچوب اداری جواب می دهد و رضایت مردم را جلب نمی کند.

وی اظهار داشت: ایجاد میز خدمات و رضایت مشتری از مراجعه به دفاتر واقعاً نمی تواند مسئولیت تحقق حقوق شهروندی را بر عهده بگیرد ، زیرا در روند کار مردم مشکلات مختلفی وجود دارد که به راحتی از حقوق آنها چشم پوشی می کند ، که دیده نشده است. ارزیابی ها

رضا گروسی

گروسی گفت: “هنگامی که شهروندان در شرایط جرثقیل قادر به دریافت غیابی پزشک نیستند ، باید به مطب مراجعه کنند و در شرایطی که پارکینگ مناسبی برای انتقال بیمار به مطب نداریم ، باعث ایجاد آسیب روانی می شود. به شهروندان “بله ، ما می توانستیم

بگذارید در راستای حقوق شهروندی به این س questionsالات پاسخ دهیم.

وی افزود: گاهی اوقات ما کارهایی را انجام می دهیم که شهروندان را از حقوق آنها محروم می کند و با برنامه های غلط مردم را در دفاتر ایشخان جمع می کنیم و سلامتی آنها را به خطر می اندازیم و ترافیک شهری را مختل می کنیم ، در حالی که با یک برنامه کاربردی می توانیم به آن کمک کنیم حقوق مدنی خود را تحقق بخشند.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا