قدردانی وزیر بهداشت از رهبری، مردم و کادر درمان درپی صفر شدن آمار قربانیان کرونا

وزیر بهداشت، درمان و آموزش کشور پزشکی در پی به صفر رسیدن آمار تلفات روزانه برای اولین بار از آغاز این بیماری در ایران، با نگارش نامه به رهبر معظم انقلاب، این را به آنها تبریک گفتند.

حال شما چطور است؟ اگر می خواهید از شلوغی خلاص شوید، می توانید از شلوغی ها، درهم ریختگی ها و درهم ریختگی هایی که می توان در بهم ریختگی استفاده کرد، خلاص شوید تا رایگان باشد.

«بسم الله الحرمن الرحیم

محضر مبارک رهبر ماظم

اسلام اسلام

هر چند مستحضرید آمار روزانه فوت هموطنان عزیزمان بر اثر درمان بیماری متعاقب تزریق 150 میلیون دز و اکسن که به‌رغم نارسایی‌های ناشی از تحریم‌های نارسایی‌ها، از چندی پیش به تک رقمی شدن گرایید و در تاریخ پنجشنبه 12 خرداد 1401 پس از 831 روز حمله صورت گرفت. پیکربندی ویروس در ویروس امکان پذیر نیست، اما حاوی هیچ یک از ویروس های موجود در آن نیست.

هر چند مشکل از جمهوری چندین بار پایان نیافته و افول این بیماری بر خاتمه قطعی آن دلالت ندارد، اما حاضر است که با مدد الهی، حمایت های آن رهبر عظیم الشأن و همت رئیس جمهور انقلابی و دولت مردمی را نشان دهد، نشان از قدرت ملت ایران دارد. ، روحیه ایثار نیروهای جهادی درمان، اخلاص و ابتکار دانش با ایمان و همبستگی عمیق مردم عزیزمان با دولت خدمت سیزدهم و دیگر قوا و نهادهای انقلابی دارد.

از این رو وظیفه خود می‌دانم توفیق حاصله را به محضر شریف حضرتعالی عرض کرده و با ارواح طیبه شهدای مدافع سلامت، بذل رهنمودها و تدابیر حکیمانه و دعای خیر رهبر عزیزمان را برای ریشه‌یابی نهایی این بیماری مسألت می‌کند.

چشم بیننده

زهشش،،،،،، »»»»»»

انتهای پییم

دکمه بازگشت به بالا