فیلم کوتاه هنرمند شیروانی به جشنواره بین‌المللی فیلم پرواز راه یافت

بیگ نیوز/ خراسان شمالی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: هنرمند شیروانی با اثر خود با عنوان «بافته از درد» وارد جشنواره بین المللی فیلم هوانوردی شده است.

ابراهیم عباسپور گفت: فیلم کوتاه «بافته از درد» به نویسندگی و کارگردانی دانیال قاسمیان زوارم از هنرمندان سرشناس این شهر به جشنواره بین المللی فیلم پرواز راه یافت.

وی گفت: فیلم کوتاه «بافته از درد» به مدت پنج دقیقه با موضوع «تنی دیگر باعث عشق متفاوت می شود» با هدف نمایش بیماری ناشناخته از نظر عادت و فرهنگ از طریق پیش تولید، فیلمبرداری و تدوین. سه ماه طول کشید.

به گزارش بیگ نیوز، به نقل از رابط اداره کل فرهنگ و رهبری خراسان شمالی، عباسپور افزود: «علی نیازی» و «مرجان رستمیان» بازیگران این فیلم هستند.

«دانیل قاسمیان زوارم» متولد 1369 کارگردان و نویسنده سرشناس شیروان است که فعالیت هنری خود را از سال 1368 آغاز کرد. فیلم «بافته شده از درد» سومین ساخته این هنرمند است و دو فیلم قبلی او با نام های «جوجیکا» و «فرمول آب» در ایتالیا و هند به نمایش درآمدند.

پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم پرواز به سردبیری محمدرضا شرف الدین آذرماه امسال با محوریت توانایی های افراد دارای معلولیت های مختلف در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا