فیلم| تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” farsnews.ir ” تفصر مقاله ” فیلم| تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین بیگ نیوز، ساکنان سرزمین‌های اشغالی برای پانزدهمین شنبه متوالی، در خیابان‌های شهرهای مختلف سرزمین‌های اشغالی علیه نخست وزیر این رژیم تظاهرات کردند.

این در حالی است که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هفته پیش با مقصر دانستن موضع‌گیری احزاب اپوزیسیون در کمک به «تروریسم» در فلسطین اشغالی، مدعی شد که سرپیچی نیروهای ذخیره ارتش از حضور در خدمت باعث افزایش عملیات‌های گروه‌های مقاومت فلسطین شده است.

 

این هفته صهیونیست برای پانزدهمین هفته متوالی به خیابان‌ها آمده و اعتراض خود را علیه طرح اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو اعلام کردند. با وجود آنکه نتانیاهو پیشتر اعلام کرد روند تصویب این طرح را به تعویق انداخته و منتظر نتایج گفت‌وگوها با معارضان می‌شود اما روند تظاهرات‌ ادامه پیدا کرد.

طی ماه‌های اخیر اراضی اشغالی شاهد تظاهرات گذشته علیه طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو بوده است و مخالفان این طرح آن را تلاشی برای کاهش قدرت‌های مقام‌های قضایی در برابر قدرت‌های اجرایی دانسته‌اند.

با این‌حال، نتانیاهو اصرار دارد که طرح قضایی نتانیاهو، دموکراسی را تقویت می‌کند و تعادل بین قوای مقننه، مجریه و قضایی را احیا می‌کند.

 در نهایت نتانیاهو  که با اتهام فساد مواجه است چند روز پیش در برابر فشارها سر تعظیم فرود آورد و از توقف موقت طرح‌های اصلاحات قضایی خبر داد.

پایان پیام/.




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

فیلم| تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی – سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز

منبع : فیلم| تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی

خروج از نسخه موبایل