فعالیت های کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس در شهرستان رصد می شود

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.borna.news ” در مورد مقاله ” فعالیت های کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس در شهرستان رصد می شود ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.


فعالیت های کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس در شهرستان رصد می شود

فرماندار اسلامشهر گفت: فعالیت ها، جلسات و سخنرانی های کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی که در مجالس و محافل مختلف در شهرستان صورت می گیرد رصد می شود.

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز از تهران ، حسین حبیبی با بیان مطلب فوق بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات مربوط به انتخابات توسط تمامی کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: قانونمداری و پرهیز از هرگونه اقدام تبلیغی از جمله مواردی است که باید مد نظر نامزدهای احتمالی انتخابات قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فعالیت کمیته های مختلف ستاد انتخابات شهرستان از تیرماه آغاز شده، افزود: با توجه به انجام پیش ثبت نام از داوطلبان در مردادماه، طبق زمانبندی اعلام شده از سوی ستاد انتخابات، ثبت نام نهایی از داوطلبان نیز از ۲۷ مهرماه تا سوم آبان انجام خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: اقدامات لازم در حال انجام است تا اواسط مهرماه هیات اجرایی انتخابات شهرستان نیز تشکیل شود.

وی با بیان اینکه سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت چهار مولفه اصلی انتخابات امسال است ادامه داد: امیدواریم با مشارکت فعال و پرشور اقشار مختلف مردم شاهد برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری مردم در اسفندماه در شهرستان اسلامشهر باشیم.

 

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

خروج از نسخه موبایل