غرفه‌های صنایع دستی طعمه حریق شد

تولید |جلال ملکی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سوختن چندین غرفه تولید و فروش صنایع دستی و محصولات پس از آتش سوزی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با بیگ نیوز ، درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: ساعت 9:54 صبح امروز یک حادثه آتش سوزی در شهر ری ، خیابان مدرس ، در سامانه پانزدهم خدمات آتش نشانی گزارش شد و امنیت شهرداری تهران که بلافاصله ایستگاه به محل آتش سوزی اعزام شد.
وی ادامه داد: این مرکز آتش مرکزی بود که چهار کابین در آن کار می کرد. این غرفه ها در تولید و فروش چندین صنعت دستی و محصولات فعال بودند که عرض هر یک از آنها حدود 25 فوت بود.

مالکی گفت: “تقریباً هشت کابین هنگام رسیدن آتش نشانان در آتش سوختند.” میزان شعله و خسارت این کابین ها بین 50 تا 5 درصد تخمین زده شد ، بنابراین برخی از کابین ها کاملاً سوختند.

وی افزود: با توجه به اینکه سقف یک مجتمع شیروانی بود و آلاچیق ها از طریق پشت بام برای یکدیگر قابل دسترسی بودند ، آتش در حال گسترش است ؛ آتش نشانان در محل حاضر شده و از سرایت بیشتر به کابین های دیگر جلوگیری کردند.

ملکی گفت: از آنجا که هیچ کس در این مکان حضور نداشته است ، هیچ مصدوم یا جانی نداشته است اما خسارت مالی زیاد بوده است.

وی در مورد علت این حادثه گفت: با حضور کارشناس آتش نشانی در محل و انجام تحقیقات ، حدس و گمان اولیه این بود که اتصال سیم برق یکی از کابین ها باعث آتش سوزی شده و از طریق سقف به قسمت هایی از دیگران”.

انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا