عملیات وعده صادق پاسخی به شرارت های رژیم اشغالگر قدس بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.mehrnews.com ” در مورد مقاله ” عملیات وعده صادق پاسخی به شرارت های رژیم اشغالگر قدس بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد گفت: اقدامات خوبی در زمینه ساخت مسکن در کشور و استان قم در حال انجام است که پیوست فرهنگی و مقاوم سازی ساختمان ها می بایست در دستور کار باشد تا موجب اعتلای خانواده ها شود و برداشتن بار مسکن از دوش خانواده، یعنی نیمی از مشکلات خانوارها کاسته خواهد شد.

امام جمعه قم با اشاره به عملیات غرور آفرین وعده صادق گفت: این عملیات جهان را تکان داد و معادلات منطقه و جهان را تغییر داد.

آیت الله اعرافی گفت: این عملیات دفاع مشروع و بر اساس منطق بین المللی، علیه رژیم اشغالگر قدس بود تا پاسخی به شرارت های این رژیم در سوریه داده شود.

وی اضافه کرد: این عملیات شفاف بود و غافلگیرانه نبود و از مدت ها قبل این امر تذکر داده شده بود که موضوع نشانه شجاعت نیروهای مسلح است.

امام جمعه قم افزود: این عملیات با صبر و بصیرت و به صورت مستقیم بوده و به نیروهای نیابتی سپرده نشد که البته این حرف درستی نیست که جبهه مقاومت، نیروهای نیابتی ایران است و این نیروها بر روی پای خود ایستاده اند.

آیت الله اعرافی بیان کرد: این عملیات در حالی انجام شد که آمریکا و انگلیس و خائنان منطقه هر کاری از دستشان بر می آمد در راستای جلوگیری از آن انجام دادند و این حمله ای فراتر از مرزها و در دفاع از ایران اسلامی بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: همه دنیا گفتند که گنبد آهنین، پیکان و فلاخن داوود این سه لایه امنیتی رژیم اشغالگر قدس به وسیله موشک های ایران در هم کوبیده شد.

مدیر حوزه های علمیه بیان کرد: هیمنه سیاسی، اقتصادی، دفاعی رژیم اشغالگر قدس در عملیات وعده صادق در هم شکسته شد.

وی گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب در آرامش فرمودند که اسراییل تنبیه خواهد شد، دشمنان این حمله گسترده را تصور نمی کردند.

آیت الله اعرافی بیان کرد: تجهیزات ایران در این عملیات، حداقلی بود و دشمن بداند قدرت ایران به مراتب بیش از آن چیزی است که در عملیات وعده صادق به کار گرفته، می باشد.

وی ادامه داد: دشمنان امید داشتند که ایران دست به اقدام نظامی نزدند و ما در عین حالی که صبور هستیم، شجاعت و مقتدر نیز هستیم.

آیت الله اعرافی افزود: تغییر معادلات و بلوغ گفتمان مقاومت و شکل گیری تمدن جدید و سپری شدن عصر رعب و وحشت از اسراییل، اوج همگرایی امت اسلام و عالم علیه اسراییل و تثبیت جایگاه محور مقاومت از جمله دستاوردهای عملیات وعده صادق است.

خطیب جمعه قم بیان کرد: در این عملیات هشدار واقعی به اسراییل و آمریکا داده شد و به رغم برخی از حکام منطقه، ایران اسلامی و محور مقاومت با فلسطین است.

آیت الله اعرافی ادامه داد: ملت ایران گوش به فرمان رهبری در کنار نیروهای مسلح آماده دفاع از کشور هستند و در این مسیر ثابت قدم می مانند و ندای ملت ایران لبیک یا رسول الله و لبیک یا حسین است.

وی عنوان کرد: ملت ایران ۸ سال در دفاع مقدس جنگید و امروز نیز در دفاع از کشور ایستاده است.

خطیب جمعه قم در ادامه با تقدیر از فراجا برای مقابله با بی حجابی گفت: حجاب قانون و حکم الهی و نقطه تقابلی تمدنی با سبک زندگی غربی است که باید همگان بدان توجه کنند.

دکمه بازگشت به بالا