عزاداری باشکوه دسته سفیدپوش بنی‌عامر در بین‌الحرمین+تصاویر

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” farsnews.ir ” در مورد مقاله ” عزاداری باشکوه دسته سفیدپوش بنی‌عامر در بین‌الحرمین+تصاویر ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین بیگ نیوز، یک روز پیش از اربعین حسینی (ع)،  دسته بزرگ عزاداری قبیله بنی عامر که با پای پیاده از بصره به کربلای معلی رسیده، در حال عزاداری در بین‌الحرمین است. 

دسته سفیدپوش بنی‌عامر هر ساله در آستانه اربعین حسینی حرکت خود را از بصره آغاز می‌کند و در روز ۱۹ صفر خود را به کربلای معلی می‌رساند و سپس لبیک‌گویان به حرم امام حسین (ع) مشرف می‌شود. 

 

 

دسته معروف «بنی عامر»، بزرگترین کاروان زائران پیاده اربعین حسینی است،که امسال، دوم صفر (۱۹ آگوست)، از بصره به سمت کربلای معلی حرکت کرد و بامداد امروز وارد این شهر مقدس شد و در بین‌الحرمین عزاداری کرد. 

تصاویر هوایی از حال و هوای بین‌الحرمین و عزاداری پرشور قبلیه بنی‌عامر در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است که در ادامه می‌آید:

 

 

سال گذشته، کاروان پیاده بنی عامر، با لباس‌های سفید و‌متحدالشکل، پس از حضور در بین‌الحرمین، بر لزوم اتحاد مسلمانان تاکید کردند و آیه «واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا» را در بین‌الحرمین به نمایش گذاشتند. امسال نیز در سایه اهانت‌های مکرر برخی معاندان به قرآن کریم در برخی کشورهای غربی،  عزاداران حاضر در این موکب، حمایت مسلمانان از قرآن کریم و تمسک به ان را برای جهانیان بسیار زیبا و پرشور به نمایش گذاشتند.

 

 

 

تصاویری از حال و هوای  صبح امروز بین‌الحرمین که تجسم «حمایت از کتاب خدا» و یادآور حدیث ثقلین است، در ادامه می‌آید: 

بصره |حدیث

بصره |حدیث

بصره |حدیث

بصره |حدیث

بصره |حدیث

بصره |حدیث

 پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا