ظرفیت پهنای باند در شهرستان قروه پنج برابر افزایش یافت

اینترنت |تلفن

بیگ نیوز / کردستان مدیر ارتباطات منطقه کردستان با اشاره به اجرای پروژه های مخابراتی برای تقویت زیرساخت های شبکه داده ، از افزایش پنج برابری ظرفیت پهنای باند در شهر قروه خبر داد.

آزاد حکمت در گفت وگو با بیگ نیوز ، افزایش سرعت و کیفیت بالاتر داده ها و شبکه های اینترنتی را از اولویت های کار مخابرات در برنامه توسعه امسال عنوان کرد و گفت: وی اظهار داشت: به منظور تأمین سرعت و پهنای باند مناسب برای افزایش نیازهای مشتریان ، برای تأمین نیازهای ارتباطی شهرک های جدید و پاسخگویی به درخواست های مخابراتی مشتریان ساکن در شهرک ها ، تجهیزات لازم نصب و مرکز قروه برگردانده شده است.

وی اقدامات و عملیات در شهر قروه را با هدف توسعه زیرساخت های شبکه داده بیان کرد و گفت: با اجرای این پروژه ، ظرفیت پهنای باند شهر قروه پنج برابر شده است یعنی از 2G به 10G.

وی به افزایش ظرفیت اتصالات ارتباطات داخلی شبکه از 2G به 4G اشاره کرد و گفت: با انجام این عملیات دسترسی دوگانه برای افزایش سرعت و کیفیت اینترنت و خدمات داده داده شده است.

حکمت با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی مخابرات در منطقه کردستان ارائه خدمات مطلوب به کاربران است ، افزود: تمام تلاش این گروه در زمینه داده ، ارتباطات سیار و تلفن ثابت می تواند با دریافت محصولات ، به حداکثر میزان رضایت مشتری برسید. ” .

مدیر ارتباطات از راه دور در منطقه کردستان ، با ادامه نیاز روزافزون مشتریان به خدمات مختلف مخابراتی بر اساس داده ها در شرایط فعلی ، به یاد می آورد و می گوید: با برنامه ریزی های انجام شده و تا حد امکان با راهنمایی ها کمک کنیم توسط ستاد اجرا شده است. در برابر کرونا ، درگاه های ارتباط از راه دور از نظر کمی و کیفی برای انجام امور روزمره مشتریان با استفاده از سیستم عامل فوق بزرگتر شده اند.

انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا