ضرورت افزایش کیفیت آموزشی هلال احمر / پیگیری ثبت طرح امریه و شهدای امدادگر

هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: با تمام توان برای جذب اعتبار و ارتقای سطح ظرفیت اعضا تلاش خواهیم کرد.

طبق گزارش ما و بنابر عرض المزيد العربية العربية دکتر کولیوند رئیس انجمن هلال احمر با جوانان برای توانمندسازی جوانان با جوانان دیدار کرد. در این جلسه چند تن از جوانان به بیان دغدغه ها و پیشنهادات خود پرداختند.

رئیس جمعیت حلال احمر افزود: معتقدم جوانان بدون دغدغه، روشن و شفاف بسیار خوب و ضروری ارتباط برقرار می کنند و معمولا از مردم انتقاد می کنند. این یک واقعیت است و من از اینکه با من راحت هستید سپاسگزارم.

dduكtr کwelیnd گفt: ama alغer adیdhe‌گahahahahahahahahahahahahahahahahaha hysas hhhymahd wh thrکیں wh destnaش whahیnah ش ش yhe yheh yheحیہ yheحیہ yheحیہ ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب د د و و و و و و و و و

وی با اشاره به اینکه اهمیت جوانی از ابتدای اسلام تا کنون بوده و فرماندهان اصلی حضرت رسول الله (ص) جوانان بوده اند، افزود: جایگاه عالی ترین مقام رهبری در بیان گام دوم انقلاب. کندو و این امر نشم می دهد جوانان از بیشتر اسلامی یکلامی کے ہے ہے

کولوند تاکجد کورد: Istam beh yanovan gazov stragiy banda ist in dress An hom dr эkstanь و ontasab

وی گفت: شاکله ریال مدیرین امیل از جوانان تشرید شده است. همچنین استفاده از ظرفیت خواهران در حوزه های مدیریتی در حال گسترش است و حتی در بحث های امدادی نیز از آنها استفاده می کنند.

رياس جميعة هلال احمر افزود: هر چقدر هم به فکر جوانان باشیم ارزشمند است اما به این معنا نیست که کسانی که تجربه و سن دارند کنار گذاشته شوند.

وی با اشاره به لزوم ارتقای سطح کیفی آموزشی جمعیت هلال احمر گفت: باید همواره در ارتقای ظرفیت اعضای جوان، داوطلبان و امدادگران جمعیت تلاش کنیم تا بتوانیم بهترین خدمات را به جمعیت هلال احمر ارائه دهیم. مردمی با قدرت و سرعت و ما همچنان به نیروهای شجاع و ماهر نیاز داریم

هر چیزی که از اعتبار و کالا برای رسیدن به این هدف ضروری است را به تأخیر نمی اندازد.

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم کرسی های مدیریتی فدراسیون را برای ایران به دست آوریم، افزود: تلاش می کنیم با این کار به مردم دنیا خدمت کنیم و امیدواریم جوانان در این عرصه بدرخشند. این جهت به عنوان نماینده ایران در نشست ژنو” با سخنان خود درکشید. به خاطر وجود این جوانان می توانیم به جایگاه ویژه ای در دنیا برسیم.

کوندلی گفت: جوانان مستعدی داریم که می توانند وظایف مدیریتی بزرگی را در سطح جهانی انجام دهند و در تحقق اهداف بیانیه، گام دوم انقلاب نمایش آثار درخشان در دنیا خواهد بود.

وی تکھید کرد: بید تعلیم در جمعیت نغا جزیری ا عی به بیدم و همه تحدید با هم در کے تحکیں علیہ جمعیت حلال احمر کام بہیریم.

رئیس جمعیت هلال احمر بر تلاش این جمعیت برای ثبت و اجرای طرح امریه و شهدای امدادگر تاکید کرد.

کلولیوند با تکید بر تعلیف های نمور شده در کابس ایکی کے کے کے ہے ہے ہے ہے ہے ہے ہہے ہہے ہہےہہ

قلمني است; در این نشست صمیمی، جمعی از اعضای جوان به نمایندگی از اعضای شرکت کننده در کارگاه ها گزارشی از فعالیت ها و پیشنهادات تیم ارائه کردند و دو تن از دستیاران قبلی ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری این جلسات، چالش های مربوط به حوزه جوانان

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر، این جلسه با حضور 200 نفر از معاونین امور جوانان و اعضا شرکت کننده در کارگاه های آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سلامت روان با محوریت تولید محصولات رسانه ای با حضور تیم هایی مانند «ماه نگار» و «مدیان» و ذهب تربیبة مربی فریقة از یدس فی تیم های دادرس و ردوم یاران ورجازین جوانان مجرد شد.

در پیاین در بریکی وستوکی‌های عادنی عرض المزید از پوستر سامانه شتاب نیکسی کیلیمی بوم زیست جوانان با حوزر ریس جمعیت حلال احمر شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا