شیب سقوط جمعیت کاهش یافته است

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” شیب سقوط جمعیت کاهش یافته است ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به تاکید ویژه شهید جمهور و وزیر بهداشت بر اجرای بهینه قانون جوانی جمعیت، گفت: وزارت بهداشت تا کنون ۲۲ جلسه قرارگاه جوانی جمعیت برگزار کرده که حاصل آن تا کنون ۳۰۰ تصمیم، ۲۰ دستورالعمل و همکاری و هماهنگی زیرمجموعه وزارت بهداشت برای اجرای این قانون بوده است.

به گزارش بیگ نیوز دکتر حسین فرشیدی در اجلاس روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور که به میزبانی مشهد مقدس در مجتمع شهدای سلامت این شهر در حال برگزاری است، از جوانی جمعیت به عنوان یکی از دو اولویت مهم معاونت بهداشت وزارت بهداشت در سال گذشته و سال جاری یاد کرد و گفت: شیب سقوط جمعیت، کاهش یافته و آمار و ارقام چندین سازمان، بیانگر این واقعیت است.

وی افزود: در اجلاس روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی، از ۱۳ دانشگاه با رتبه های عالی، خیلی خوب و خوب تقدیر شد و تفاوت دانشگاه ها در امتیازگیری از شاخص های ارزیابی، بسیار اندک و در حد چند صدم بوده است.

به گزارش وبدا، معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه عملکرد نیروهای بهداشت در زمینه جوانی جمعیت مناسب بوده است، گفت: از چهار بهورز و مراقب سلامت که عملکرد شایسته ای در مشاوره های فرزندآوری داشته اند، تقدیر شد و اعتقاد داریم نظام شبکه بهداشت کشور تمام تلاش خود را برای جوانی جمعیت به کار می گیرد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل