شهید رییسی زندگی خود را وقف دفاع از اسلام و خدمت به مردم کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.mehrnews.com ” در مورد مقاله ” شهید رییسی زندگی خود را وقف دفاع از اسلام و خدمت به مردم کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام ضیاالدین آقاجان پور جمعه شب در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت مصلی الغدیر نور در سخنانی اظهار کرد: خیابان‌های مملو از جمعیت در تشییع پیکر دکتر ابراهیم رئیسی، حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز، عبداللهیان وزیر امور خارجه، رحمتی استاندار آذربایجان و تیم حفاظتی و پرواز، سبب بُهت و حیرت خبرنگاران خارجی شد.

وی اضافه کرد: آنها که اهل ایمان و عمل از روی اخلاص و به دنبال عزت باشند خدا آنها را در بین مردم عزیز می‌کند.

حجت الاسلام آقاجان‌پور گفت: آیت الله رئیسی با خدا معامله و در راه خدمت به مردم گام برداشت به همین سبب در قلب انبوه جمعیت کشور راه پیدا کرد.

این مسئول افزود: علت اینکه مردم به این شخصیت لقب سید محرومان دادند از این جهت بود که ایشان با روحیه تواضع و مردمی‌بودنشان، برای رسیدگی به مشکلات مستضعفان و محرومان جامعه خستگی ناپذیر بود و ۱۸ ساعت در شبانه روز کار می‌کرد و زندگی خود را وقف دفاع از اسلام و خدمت به مردم کرد و از تمام تعلقات دنیوی بریده بود.

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع تصریح کرد: قرآن، مقام کسانی که خدا را دوست دارند و خدا هم آنها را دوست دارند جهادگر می‌داند.

وی با اشاره به حماسه سوم خرداد، روز مقاومت و پیروزی در مقابل اجانب و بیگانگان، دفاع از استقلال کشور، هویت دینی و اسلامی و اسلام ناب محمدی و علوی گفت: هزینه‌های زیادی را پرداختیم تا اسلام، قرآن، استقلال، عزت و شرف کشور برقرار بماند چرا که مردم ما اهل مقاومت و ایستادگی هستند.

وی افزود: سردار سلیمانی گفته ما ملت امام حسینیم و این یعنی مردم ما در مقابل ظالمان و متکبران سازش نمی‌کنند بلکه همانند امام حسین (ع) در عمل همانند سردار سلیمانی و رئیس جمهور شهید اهل مقاومت و ایستادگی هستند و برای این منظور باید همواره قوی بود.

حجت الاسلام آقاجان‌پور گفت: امروز نیروی مسلح جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است و به جایی رسیده‌ایم که برای نخستین بار در تاریخ، هواپیمای نظامی جنگی، کشتی‌های جنگی و موشک تولید کردیم و مقام معظم رهبری نیز فرمودند اگر سران رژیم اشغالگر قدس و دشمنان غلط اضافه‌ای کنند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

خروج از نسخه موبایل