شرور خیابان پاسداران دستگیر شد

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” شرور خیابان پاسداران دستگیر شد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری شروری که اقدام به ایجاد رعب و وحشت و بر هم زدن نظم عمومی در خیابان پاسداران کرده بود، خبر داد.

به گزارش بیگ نیوز، سرهنگ هوشنگ امیری در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر عربده کشی و اخلال در نظم عمومی توسط یکی از اراذل و اوباش در خیابان پاسداران تهران، ماموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران برای بررسی بیشتر موضوع به محل اعزام شدند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل و مشاهده متهم، در ابتدا وی را به آرامش دعوت کردند ولی متهم بدون توجه به فرمان‌های پلیسی ضمن حمله ور شدن به سمت ماموران از محل متواری شد.

امیری با اشاره به اقدامات پلیس برای دستگیری شرور فراری، گـفت:‌ با فرار متهم ماموران برای دستگیری وی وارد عمل شده و پس از چند دقیقه تعقیب و گریز او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. ماموران در بررسی اولیه از مهتم یک قبضه سلاح سرد  را کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم در مقر انتظامی، گفت: این فرد که جزو اشرار سابقه‌دار بود، در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود مبنی بر اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت با هدف قدرت‌نمایی اعتراف کرد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد، گفـت:کشف جزئیات پرونده در دستورکار ماموران پلیس قرار دارد و متهم نیز برای  بررسی بیشتر و به منظور ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده تحویل مقام قضایی شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا