شرط مدودف برای پیوستن اوکراین به ناتو

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” شرط مدودف برای پیوستن اوکراین به ناتو ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

اوکراین |تلگرام

به نقل از خبرگزاری تاس، مدودف در مورد سخنان استیان جنسن مدیر دفتر ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو مبنی بر اینکه اوکراین می‌تواند در صورت واگذاری مناطق مورد مناقشه به روسیه به عضویت این پیمان درآید، اظهارنظر کرد.

معاون رئیس شورای امنیت روسیه در کانال خود در تلگرام نوشت: ایده منحصر به فردی است! اما در این میان نکته ظریفی وجود دارد و آن اینکه مناطق مورد مناقشه بسیار بحث‌برانگیز است.

وی افزود: مقامات اوکراین برای پیوستن به ناتو باید حتی خود کی‌یف را هم به عنوان پایتخت روسیه باستان به مسکو تحویل دهند.

مدودف خاطرنشان کرد: بنابراین مقامات اوکراین باید شهر لووف را به عنوان پایتخت خود انتخاب کنند البته اگر لهستانی‌ها با این امر مخالفتی نداشته باشند.

به نوشته خبرگزاری تاس، مدیر دفتر دبیرکل ناتو روز سه‌شنبه گفت که اوکراین در صورت موافقت با واگذاری سرزمین‌هایی که در حال حاضر از به رسمیت شناختن آنها به عنوان بخشی از روسیه خودداری می‌کند، می‌تواند عضو ناتو شود.

310310

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا